دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1394 - 13:00
حجت‌الاسلام حسینی:

جنبه‌های درونی، فکری و معنوی سبک زندگی پایه‌ها و منابع را تشکیل می‌هند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: سبک زندگی بیشتر به جنبه‌های رفتاری و تنظیم برنامه‌های زندگی است، جنبه‌های درونی، فکری و معنوی در سبک زندگی مطرح نمی‌شود، آنها پایه‌ها و منابع سبک زندگی را تشکیل می‌هند.
کد خبر : 26490

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی در جمع کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه نخستین ویژگی ماه مبارک رمضان، نزول قرآن کریم بر قلب نازنین پیامبر اکرم (ص) برای نجات و هدایت انسان ها در این ماه پر خیر و برکت است. ماه رمضان، ماهی است که قرآن به عنوان راهنمایی مردم و نشانه های هدایت و فرق میان حق و باطل نازل شده است.


وی دومین ویژگی ماه پرفضیلت رمضان را قرار گرفتن شب قدر و تعیین سرنوشت، در این ماه نورانی دانست و بیان کرد: در سوره قرآن می‌خوانیم؛ ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نزول قرآن ، وقوع شب قدر، نزول ملائکه و روح، تقدیر و سرنوشت و... هرکدام مائده‌های آسمانی و غذاهای معنوی است، سبب شده ماه مبارک رمضان به عنوان ماه ضیافت الهی نامگذاری شود.


حسینی با تأکید بر اینکه ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبادت خداوند است، گفت : در این ماه می توانیم از طریق روزه داری، عبادت و تلاوت قرآن کریم جسم و روان خود را پاکسازی کنیم.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه از موضوعات مهم در ماه مبارک رمضان، روزه و تأثیر آن بر سبک زندگی یک فرد مسلمان است، اظهار کرد: اشاره سبک زندگی بیشتر به جنبه‌های رفتاری و تنظیم برنامه‌های زندگی است، جنبه‌های درونی، فکری و معنوی در سبک زندگی مطرح نمی‌شود، آنها پایه‌ها و منابع سبک زندگی را تشکیل می‌هند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته