دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1394 - 11:51

همکاری میراث فرهنگی و صداوسیما در حوزه‌های باستان‌شناسی

پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و مرکز پژوهش وسنجش افکار سازمان صداوسیما در زمینه‌های زبان‌شناسی، باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، مطالعات قومی و میراث ناملموس همکاری می‌کنند.
کد خبر : 26483

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری براساس تفاهم‌نامه‌ای که در این زمینه به امضای سید محمد بهشتی رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و جعفر عبدالملکی رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران رسید، دو طرف همچنین در برگزاری هم‌اندیشی‌ها،نشست‌های تخصصی، سمینار و همایش علمی همکاری و مشارکت می‌کنند.


برنامه‌ریزی درباره برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه دستاوردهای علمی و پژوهشی از موارد دیگر تفاهم شده بین دو طرف است.


از بندهای دیگر این تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی می توان به تبادل اطلاعات علمی و فراهم کردن امکان دسترسی به منابع علمی یکدیگر شامل کتاب‌ها و نشریات اشاره کرد.


همکاری در زمینه برنامه‌ریزی، تالیف و ترجمه متون رشته‌های مرتبط و مورد توافق طرفین و همچنین همکاری در زمینه انتشار نشریات و ویژه‌نامه‌های علمی بندهای دیگر این تفاهم‌نامه را تشکیل می‌دهند.


بر اساس این تفاهم‌نامه دو طرف تفاهم کردند که امکان بهره‌برداری از ظرفیت‌های هیات‌های علمی یکدیگر در زمینه مسایل آموزشی و پژوهشی را فراهم کنند.


مدت اعتبار این تفاهم‌نامه که شامل 4 ماده و 13 بند است، دو سال است و درصورت تمایل دوطرف تمدید خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته