دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1394 - 12:37
مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز:

نگاه مدبرانه به جایگاه روابط عمومی تلاش و دقت در این حوزه را دوچندان کرد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با بیان اینکه نگاه مدبرانه ریاست دانشگاه، تلاش و دقت در حوزه روابط عمومی‌ها را دو چندان کرده، ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی را انکارناپذیر دانست.
کد خبر : 26482

به گزارش خبرنگار آنا، عباس غلام‌پور با توجه به نگرش مدیران دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار کرد: این دگرگونی در مجموعه روابط عمومی حاصل اندیشه و درایت دکتر میرزاده است که امروز با حمایت‌ها و تلاش‌های دکتر دعاگویی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی، فصل جدیدی در فعالیت این حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد هستیم و در واقع می‌توان گفت این مجموعه از نگرش سنتی به سمت شکوفایی پیش می‌رود.


غلام‌پور افزود: کار روابط عمومی‌ها یک نوع شور و اشتیاق و روابط عمومی آیینه تمام‌نمای یک سازمان است. روابط عمومی به عنوان یک حلقه واسطه ای در درون و برون یک سازمان عمل می‌کند و انعکاس اخبار و اطلاعات توسط این حوزه شکل می‌گیرد.


وی گفت: برای دست‌یابی به اهداف عالی سازمانی، بازبینی در مقوله ارزشمند و تاثیرگذار روابط عمومی و تلاش در راستای ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی‌ها و به تبع آن ایجاد اعتماد در مردم و در نتیجه جلب مشارکت و حمایت‌های مردمی ضروری است.


این مسئول خاطرنشان کرد: دوران روابط عمومی سنتی سپری شده و در عصر کنونی این مجموعه به عنوان بازوان توانمند ادارات و سازمان‌ها، انتقال دهنده عملکرد و مشاور مدیران سازمان به شمار می‌آید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته