دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1396 - 13:40
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه:

امکانات و تجهیزات دانشگاه در اختیار دانشجویان خلاق و مبتکر قرار داده می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با تاکید بر حمایت مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از دانشجویان فعال در زمینه‌های مختلف گفت: تمام امکانات و تجهیزات دانشگاه در اختیار دانشجویان خلاق و مبتکر قرار داده می‌شود تا بتوانند پژوهش‌های علمی خود را توسعه دهند.
کد خبر : 264754

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر رضا حیدری نوری در جلسه توجیهی دانشجویان ورودی جدید دانشکده سما واحد ساوه عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در سال های اخیر موفقیت های بیشماری در زمینه های علمی، فرهنگی و پژوهشی به دست آورده است.


وی به استقبال بی سابقه دانشجویان از دانشگاه آزاد اسلامی و آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد ساوه اشاره و با قدردانی از حسن اعتماد مردم به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وجود امکانات و تجهیزات مدرن و کادر آموزشی، اداری و هیات علمی مجرب باعث مقبولیت سما و دانشگاه آزاد اسلامی در مردم خوب ساوه شده است و باید قدردان مردم خوب و فهیم باشیم.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با توجه به موفقیت های دانشگاه آزاد اسلامی و مجموعه سما بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه به عنوان دانشگاه جامع اکنون بین ده دانشگاه برتر کشور است که این افتخاری بزرگ برای مردم خوب شهرستان است و دانشجویان می توانند با آسودگی خاطر درجات علمی را سپری کنند.


سرپرست معاونت سما واحد ساوه هم گفت: مجموعه مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی و فرهنگی شهرستان ساوه با داشتن 7 مدرسه و یک آموزشکده از پایه ابتدایی تا دوره کاردانی فعالیت دارد.


دکتر سیدمیثم ابراهیمی به اهداف سما واحد ساوه اشاره و بیان کرد: کشف استعدادهای علمی، فرهنگی، پژوهشی و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان و پرورش استعداد آنان از اهداف سما واحد ساوه است.


وی با توجه به تعداد فارغ التحصیلان سما ساوه گفت: تاکنون 3500 نفر از دانشجویان موفق به اخذ دوره کاردانی از آموزشکده سما واحد ساوه شده اند که تعداد زیادی از آنان در دانشگاه های معتبر علمی و در مدارج دکتری و ارشد در حال کسب علم و دانش هستند که باعث مباهات و افتخار مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی است.



معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی وفرهنگی سما واحد ساوه بر اصل تکریم ارباب رجوع در سما تاکید کرد و گفت: دانشجویان آینده سازان و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و ما باید با دقت و توجه فوق العاده فرایند آموزش دانشجویان را برنامه ریزی و هدایت کنیم تا بدون هیچ گونه دغدغه ای بتوانند مسیر رشد و توسعه خود را طی کنند.


ابراهیمی با تاکید بر توسعه علم و اخلاق در جامعه اعلام کرد: مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه با تاسی از ائمه معصومین و امامان در صدد علم آموزی و اخلاق مداری گام بر می دارد و ان‌شالله بتوانیم دانشجویانی عالم و بااخلاق داشته باشیم.


وی قوانین و مقررات آموزشی و اداری را متذکر شد و بر رعایت قوانین و مقررات تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته