دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1396 - 10:10
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خبر داد؛

سفر هیاتی از نمایندگان مجلس و دولت به روسیه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس از سفر هیاتی متشکل از نمایندگان مجلس، معاونان وزرا و استانداران گیلان و مازندران به روسیه خبر داد.
کد خبر : 264218

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، محمدجواد جمالی، در خصوص سفر هیات ایرانی به روسیه، گفت: هیاتی متشکل از استانداران گیلان و مازندران و نمایندگانی از مجلس و دولت برای شرکت در کنفرانسی در تاریخ 14 و 15 اسفند ماه در شهر ساراتوف، به روسیه سفر می‌کنند.


نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: علاءالدین بروجردی، علی نجفی خوشرودی و بنده از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، علی بختیاری از کمیسیون کشاورزی مجلس، احمد مرادی از کمیسیون انرژی مجلس و رامین نورقلی پور از کمیسیون صنایع و معادن در این کنفرانس حضور پیدا می‌کنند.


جمالی نوبندگانی افزود: همچنین معاون وزیر جهاد کشاورزی و سید رمضان شجاعی کیاسری قائم مقام وزیر کشور در امور بین‌الملل نیز همراه هیات ایرانی در این کنفرانس حاضر خواهند شد.


عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: محور کنفرانس ساراتوف، اقتصادی است، در این کنفرانس مسائل و روابط بین ایران و روسیه مورد بررسی قرار می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته