دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1396 - 09:37
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد:

تحول بسیاری از رشته‌ها با پشتیبانی حوزه مهندسی اتفاق افتاده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد تصریح کرد که امروز تحول در بسیاری از رشته‌ها با پشتیبانی حوزه مهندسی اتفاق افتاده است.
کد خبر : 264172

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، دکتر مهدی ملک ن‍ژاد در مراسم گرامیداشت روز مهندس که با حضور مسئولان دانشگاهی و شهری و به همت انجمن اسلامی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: چنین تحولی با انباشت روزافزون نیازهای انسان در حال پیشرفت از یک سو و توسعه سریع دانش بشری از سوی دیگر حاصل شده است، به طور مثال بسیاری از رشته های پزشکی از مهارت های مهندسی بهره برده است.



وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای 60 هزار دانشجو است، افزود: از این تعداد 32 هزار دانشجو در واحد مشهد تحصیل می کنند، پس با توانمندی و پتانسیل بسیار بالایی که در این دانشگاه وجود دارد می تواند در حل مشکلات جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.



ملک نژاد بر همفکری و همکاری دانشجویان با بخش های مختلف صنعت و جامعه تاکید کرد و گفت: خوشبختانه واحد مشهد به عنوان دانشگاهی جامع همه رشته های مهندسی را داراست و می تواند در بخش های مهندسی بسیار مثمر باشد.



این جشن که به مناسبت زادروز خواجه نصیرالدین طوسی که به نام روز مهندس نام گذاری شده است در سالن همایش های دانشگاه آزاد مشهد برگزار و اجرای موسیقی زنده، برگزاری مسابقه با حضور هنرمندان کشوری و ... از بخش های دیگر این جشن بود که با استقبال پرشوری از سوی دانشجویان روبه‌رو شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته