دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر، میزبان خانواده‌ دانشگاهیان در ایام نوروز

ستاد نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز و تعطیلات پیش رو از آمادگی خود برای استقبال و ارائه خدمات به کارکنان و استادان دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 264074

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر گفت: خوابگاه این واحد دانشگاهی مجهز به امکانات رفاهی مطلوب و مناسب بوده و آماده خدمات‌رسانی به کارکنان و استادان در ایام نوروز است.
دکتر محمدحسین پورمحمدی با تأکید به این که در راستای آمادگی و تجهیز این واحد دانشگاهی بر خدمات‌رسانی به استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در نوروز 97 افزود: واحد شوشتر به منظور رفاه بیشتر و مناسب تر همکاران و استادان در ایام نوروز اقدام به تجهیز هر چه بیشتر و مطلوب تر امکانات رفاهی این واحد دانشگاهی اعم از استادسرا، خوابگاه دانشجویی کرده است.
پورمحمدی بیان کرد: ستاد نوروزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از بیست و هفتم اسفند به استقبال مسافران نوروزی می رود و تا 13 فروردین سال 1397 پذیرای مسافران نوروزی خواهد بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی خواست با سفر به شهرستان شوشتر از جاذبه‌های دیدنی این شهر تاریخی بازدید کنند.
وی با تأکید بر تکریم میهمانان نوروزی تصریح کرد: تکریم میهمانان نوروزی این واحد دانشگاهی باید به بهترین نحو صورت گیرد و امیدواریم امسال نیز همانند سال های گذشته میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.
به گزارش آنا، شهر شوشتر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری زیادی را در خود جای داده است که از مهمترین آنها می توان نظام آبی، تاریخی شوشتر، پل بند شادروان، قلعه سلاسل، مسجد جامع، کاروانسرای افضل، پل حاج خدایی، بازار شوشتر، بند میزان و... را نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب