دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1396 - 16:01

واکنش پادشاه اردن به اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی

پادشاه اردن در واکنش به اظهارات برخی مقامات صهیونیست و اعراب درباره وطن جایگزین برای فلسطینیان تأکید کرد که چیزی به نام وطن جایگزین وجود ندارد.
کد خبر : 264065

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «عبدالله دوم» پادشاه اردن در دیدار با شماری از سرشناسان «بنی صخر» گفت که شهروندان اردنی بایستی تا پایان سال جاری یا آغاز سال جدید شاهد بهبودی اوضاع باشند.


عبدالله دوم با اشاره به اینکه چالش‌های اقتصادی خواب را از چشمان وی ربوده است، افزود که با جدیت به تمامی مسئولان دولتی تأکید کرده چند ماه بیشتر برای بهبود اوضاع شهروندان فرصت ندارند و اگر هدف رشد و توسعه است بایستی شیوه خود را تغییر داده و یا اینکه سرسختی بیشتری به خرج دهند.


اردن از چند هفته پیش در اعتراض به سیاست‌های دولت در خصوص گرانی برخی کالاهای اساسی از جمله نان و سوخت شاهد تظاهرات‌های مردمی است.


طبق این گزارش، شاه اردن درباره حل بحران سوریه نیز اظهار داشت که حل سیاسی در سوریه نیاز به زمان دارد و بایستی تعداد آوارگان سوری در اردن نیز کاهش یابد.


وی همچنین درباره مسئله وطن جایگزین فلسطینیان، تصریح کرد که برخی از برادران ما و اسرائیلی‌ها درباره وطن جایگزین سخن می‌گویند در حالیکه بنده می‌گویم که چیزی به نام وطن جایگزین وجود ندارد.
منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته