دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1396 - 11:55

توسعه همکاری دانشگاه‌های تهران و کپنهاگ دانمارک

دکتر هانس هنریک دیتز، استاد و مدیر دانشکده بهداشت و علوم پزشکی دانشگاه کپنهاگ دانمارک با رئیس دانشگاه تهران، دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 263952

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه تهران، در این دیدار دکتر محمود نیلی احمدآبادی علاقه‌مندی دانشگاه تهران را به گسترش همکاری با دانشگاه کپنهاگ اعلام کرد.


نیلی احمدآبادی در ادامه تاکید کرد: آموزش در دانشگاه تهران از سطح کیفی بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه ایران در قلب یک منطقه جغرافیایی مهم قرار دارد، لذا ارتقای برنامه‌های مرتبط با دامپزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است.


وی افزود: دانشگاه تهران در راستای بین‌المللی‌شدن و ارتقای کیفیت، برنامه جامعی را برای ارزیابی دانشگاه توسط مرکز ارزیابی کیفی دانشگاه آغاز کرده است و استفاده از تجارب دانشگاه‌ها و سازماهای بین‌المللی باتوجه به استانداردهای جهانی از اهمیت خاصی برخوردار است و کسب این استانداردها امکان حضور بیشتر استادان و دانش‌آموختگان دانشگاه تهران را در بازارهای جهانی اشتغال هموارتر خواهد ساخت.


در این دیدار دکتر نادر حقانی، رئیس مرکز ارزیابی کیفی دانشگاه؛ دکتر سیدحسین حسینی، معاون آموزشی؛ دکتر مهدی وجگانی، رئیس دانشکده دامپزشکی؛ دکتر پرویز شایان، مشاور دانشکده دامپزشکی در امور بین‌الملل و دکتر محمدباقر قهرمانی، معاون بین‌الملل دانشگاه تهران، حضور داشتند.


دکتر هنریک دیتز نیز برنامه‌های اعتبارسنجی انجمن اروپایی نهادهای آموزش دامپزشکی EAEVE و برنامه‌های ارزیابی انجام شده توسط این انجمن از برنامه‌های آموزش دامپزشکی را تشریح کرد.


این هیأت برای بازدید و برگزاری کارگاه آموزشی بین‌المللی مشترک میهمان دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته