دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1396 - 12:50

بزرگ‌ترین چالش ساختاری ارتش آمریکا

فرماندهان آمریکایی معقتدند که ارتش ایالات متحده آمریکا بیش از حد وابسته به واحد نخبگان خود است، موضوعی که موجب تضعیف اهمیت دیگر واحدهای ارتش این کشور شده‌ است.
کد خبر : 263942

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، نشریه نشنال اینترست در گزارشی به برخی مشکلات ارتش آمریکا اشاره کرد. از نگاه این نشریه تکیه بیش از حد ارتش آمریکا به نیروهای نظامی نخبه، چالش اصلی این ارتش است.


طبق این گزارش، بسیاری از ژنرال‌های آمریکایی از این مساله شکایت دارند که قدرت بیش از حد یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا (نیروی دریایی SEAL)، نیروهای ویژه ارتش ایالات متحده آمریکا و رنجرز (نیروهای ویژه ایالات متحده و واحد نخبگان نظامی) موجب تضعیف اهمیت دیگر واحدهای ارتش شده‌اند.


گاهی این واحدها در ارتش آمریکا، مجبور به انجام وظایف دیگران، خارج از حوزه صلاحیت خود می‌شوند که این امر توانایی آنها را برای انجام عملیات مستقیم کاهش می‌دهد.


کارشناسان نشنال اینترست اعلام کردند که در ایالات متحده انواع مختلفی از نیروهای مسلح وجود دارد که باید در فعالیت‌های نظامی خود تجدید نظر نمایند. به عنوان مثال، واحد پایه تیم نظامی (A-Team)، که متشکل از 12 نفر است، قادر به متوقف کردن واحد تانک به تنهایی نیستند که این توانایی باید به آنها آموزش داده شود.


لازم به ذکر است که یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا، وظیفه حملات دریایی ضربتی، عملیات‌های پنهان و مخفی در عمق خاک دشمن و قابلیت حملات هم‌زمان را دارند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته