دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آینده نامشخص دایی در لیگ پانزدهم

آینده مربیگری علی دایی به رغم داشتن سه پیشنهاد از تیم های لیگ برتری کاملا نامشخص است.
کد خبر : 26369

به گزارش خبرگزار ورزشی خبرگزاری آنا،علی دایی به دلیل مشغله کاری و رسیدن به امور تجاری‌اش تمایل زیادی ندارد تا برای مربیگری از تهران خارج شود. او به همین دلیل نیم‌فصل گذشته پیشنهاد مربیگری ذوب آهن، صبای قم و تراکتورسازی را رد کرد.


سرمربی سابق پرسپولیس که تقریبا یک فصل را به دور از فوتبال بود با پایان لیگ چهاردهم با سه پیشنهاد رو‌به‌رو شد. باشگاه راه‌آهن اولین تیمی بود که خواهان وی شد اما دایی به دلیل نامشخص بودن شرایط این باشگاه این پیشنهاد را رد کرد.


داریوش بهشتی، مالک جدید باشگاه ملوان که پیش از در اختیار گرفتن اداره باشگاه به هواداران ملوان وعده داده بود که در صورتی‌که مالکیت ملوان را در اختیار بگیرد علی دایی را به انزلی می‌آورد نیز در روز‌های اخیر تماس‌هایی را با دایی برقرار کرد. البته دایی هنوز جواب قطعی به وی نداده‌است که البته با توجه به سیاست کاری دایی بعید است وی به انزلی برود مگر آنکه پیشنهاد تیم ملوان به دایی آن‌قدر چشم گیر باید که وی را راضی کند تا برای مربیگری به این شهر برود


سومین تیمی که گفته می‌شد خواهان علی دایی است پیکان بود که البته محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران، اعلام کرد این باشگاه برای جذب دایی برنامه‌ای‌ ندارد. البته نباید فراموش کنیم که در فوتبال ایران اتفاقات غیر منتظره کم اتفاق نمی افتد.






انتهای پیام/

برچسب ها: ایران پیکان دایی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته