دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

جشنواره رضوی خلاقیت‌های دانشجویان را در فعالیت‌های دینی و مذهبی تقویت می‌کند

جلسه شورای هماهنگی و برنامه ریزی بخش دانشگاهی جشنواره رضوی با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مدیرعامل بنیاد امام رضا (ع)، و جمعی از مدیران بنیاد و وزارت علوم در محل بنیاد امام رضا در مشهد مقدس برگزار شد.
کد خبر : 263637

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در این جلسه که روز گذشته با حضور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، مدیرعامل بنیاد امام رضا(ع)، و جمعی از مدیران بنیاد و وزارت علوم در محل بنیاد امام رضا در مشهد مقدس برگزار شد، دکتر فضل الله ایرجی کجوری ضمن تقدیر از همکاری‌های بنیاد امام رضا (ع) با معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، بر اهتمام بخش دانشگاهی در برگزاری جشنواره‌های رضوی تاکید کرد و افزود: این جشنواره‌ها می‌توانند خلاقیت‌های دانشجویان در زمینه فعالیت‌های دینی و مذهبی را تقویت کنند.


ایرجی ضمن توضیح طرح‌های طریق رضوی و تشرف رضوی، خواستار حمایت بنیاد از فعالیت‌های متعدد رضوی در دانشگاه‌ها شد.


در ادامه، برازش ضمن تقدیر از فعالیت‌های بخش دانشگاهی در زمینه جشنواره امام رضا (ع) بر هماهنگی و جدیت در برگزاری جشنواره شانزدهم تاکید کرد. وی همچنین با اشاره به سابقه فعالیت‌های فرهنگی بنیاد امام رضا‌(ع) افزود: می‌بایست از ظرفیت دانشگاه‌ها برای فعالیت‌های رضوی باید به نحو احسن استفاده کرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره رضوی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته