دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نماینده مردم آمل و لاریجان:

مجلس با تمام وجود برای حمایت از دانشگاه آزاد اسلامی ایستاده است

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه‌ای در مجلس شورای اسلامی پیدا کرده است.
کد خبر : 263616

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر عزت‌الله یوسفیان ملا با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی در دوره مدیریت جدید، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اکنون در آرام‌ترین شرایط خود قرار دارد. این دانشگاه علاوه بر اینکه تاکنون هیچ‌گونه بار مالی برای دولت نداشته، با ورود به حوزه آموزش عالی کشور توانسته بار عظیمی از وظایف دولت در این حوزه را به دوش بکشد و بسیاری از معضلات کشور را حل کند.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به اظهارنظر دستگاه‌های پذیرنده نیروی انسانی، از نخبگان کشور هستند و از سطح سواد علمی بالایی برخوردارند.


وی تصریح کرد: اگر دانشگاه آزاد اسلامی نبود، قطعا امروز با سد عظیم متقاضیان تحصیل در دانشگاه و خروج نخبگان از کشور مواجه می شدیم که خوشبختانه با ایجاد و گسترش این دانشگاه، سد ورود به دوره های تحصیلات تکمیلی در کشور شکسته شد.


وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حد توان کارهای اثرگذاری در کشور انجام داده و اکنون هم دارای برنامه و ایده است، این در حالی است که سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در دانشگاه‌های دیگر سخت‌تر از دانشگاه آزاد اسلامی است و معمولا به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنند، اما دانشگاه آزاد اسلامی در تصمیم‌گیری و اجرای سیاست‌ها یکپارچه و خوب عمل کرده است.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه خود را در کشور پیدا کرده و خدمات ارزنده‌ای برای جمهوری اسلامی ایران داشته است، گفت: اکنون مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه ویژه‌ای در مجلس شورای اسلامی پیدا کرده است؛ پیش از این کمی تزلزل در این دانشگاه به وجود آمده بود، اما اکنون با وجود دکتر ولایتی و دکتر فرهاد رهبر در دانشگاه آزاد اسلامی مجلس با تمام وجود برای حمایت از این دانشگاه ایستاده است.


یوسفیان ملا در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نمایندگان آمادگی دارند که موضوعات مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی را با جدیت پیگیری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته