دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1396 - 15:10
سرمربی سابق پرسپولیس مطرح کرد:

شانس برابر دو تیم برای پیروزی در دربی/ رقابت اندیشه‌ها در مصاف سرخابی‌ها

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه دربی را نمی‌توان پیش بینی کرد البته هر دو تیم شانس برابر برای پیروزی در این دیدار را دارند.
کد خبر : 263404

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و بیست وپنجم لیگ برتر باید به مصاف استقلال تهران برود تا هشتادوششمین دربی پایتخت را برگزار کند. پرسپولیسی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند به دومین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر دست پیدا کنند اما قطعا کار سختی مقابل استقلال آماده این روزهای شفر دارند.


حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شرایط و حساسیت دربی و تاثیر آن روی بازی دو تیم گفت: «دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد و هیچ ربطی به برد و باخت‌های قبل از آن ندارد. شرایط هر دو تیم در این روزها بسیار خوب است و این خوب بودن بر زیبایی بازی می‌افزاید. در دربی هر تیمی که از نظر روحی و روانی آمادگی بیشتری داشته باشد و بتواند از فرصت‌هایی که به دست می‌آورد بهتر استفاده کند قطعا پیروز میدان خواهد بود.»


وی در رابطه با شانس دو تیم برای پیروزی در این دیدار افزود: «در حال حاضر شرایط دو تیم کاملا برابر است اما این مساله برای همه تجربه شده‌است که نتیجه دربی را نمی‌توان پیش بینی کرد. هر دو تیم شانس پیروزی در این دیدار را دارند و این مساله هم بستگی به نگاه و تدبیر مربیان دو تیم دارد. هر مربی که اندیشه بهتری نسبت به دیگری داشته باشد و بتواند از بازیکنانش به خوبی استفاده کند قطعا موفق‌تر خواهد بود.»


مربی سابق پرسپولیس در مورد نیمکت نشینی مسلمان و عدم استفاده برانکو از این بازیکن در هفته‌های گذشته بیان کرد: «هر مربی حق دارد تا بازیکنان مورد نظرش را در ترکیب اصلی بگذارد و اینکه کدام بازیکن در دربی به میدان می‌روند انتخابش با برانکو است. برای هوادار هم نباید فرق کند که چه بازیکنی به میدان می‌رود و مهم این است که تیم نتیجه بگیرد. اما نکته‌ای که مهم است برانکو نباید دستش را برای حریفان باز کند و باید ترکیب‌های متفاوتی را به میدان بفرستد تا بتواند نتیجه بگیرد.»


درخشان در مورد نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «برانکو باید بداند که شرایط لیگ با آسیا فرق می‌کند و باید با برنامه‌ریزی بهتری در آسیا به میدان برود. در آسیا هم هر تیمی که بازیکنان بهتری داشته باشد نتایج خوبی کسب می‌کند و نمونه بارزش را در بازی استقلال و الهلال دیدیم که الهلالی که در این فصل چند بازیکن اصلی خودش را از دست داد نتوانست بازی فصل قبلش را مقابل استقلال نشان دهد. امیدوارم پرسپولیس با مسجل کردن قهرمانی در لیگ تمام هدفش را روی لیگ قهرمانان آسیا بگذارد و در این مسابقات هم موفق شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب