دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1396 - 11:39

مرعشیان رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی خوزستان شد

سید حسین مرعشیان به عنوان رئیس هیات‌ ورزش های دانشگاهی استان خوزستان انتخاب شد.
کد خبر : 262999

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی سومین دوره انتخابات رئیس هیات ورزش‏های دانشگاهی استان خوزستان به ریاست دکتر دهخدا رئیس فدراسیون ملی ورزش‏های دانشگاهی برگزار و دکتر سید حسین مرعشیان با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس هیئت ورزش‏های دانشگاهی استان خوزستان انتخاب شد.


بنا براین گزارش ابتدا دکتر بهمنش گزارشی از فعالیت هیات در زمان ریاست و کارهای انجام شده ارائه داد.


سپس در ادامه دکتر دهخدا گفت هیئت ورزش دانشگاههای کشور به منظور برنامه ریزی دقیق برای توسعه فعالیت و گسترش فرهنگ ورزش در دانشگاهها تاسیس شده است .


رئیس فدراسیون با تاکید به فراهم نمودن امکانات و تجهیزات لازم ورزشی در سطح دانشگاهها را یکی از مهم ترین اهداف این فدراسیون و هیئت ها را ساماندهی، ایجاد تعامل، هماهنگی و ارتباط مستمر بین دانشگاه‏ها و مراکز آموزش عالی کشور دانست و افزود: رویکرد هیئت ورزش دانشگاهی همسو کردن فعالیت ورزشی کلیه دانشگاهها و تقویت ورزش قهرمانی و همگانی در سطح دانشگاهها است.


همچنین مرعشیان گفت : اولویت من کار تیمی در استان هست و امیدوارم با حمایت مدیران بخشها بتوانم برنامه های خود را در هیات عملیاتی کنم.


در ادامه هم با انصراف دکتر داریوند نژاد از کاندیداتوری هیات انتخابات با یک نامزد برگزار شد که دکتر مرعشیان با حداکثر آرا به مدت دو سال به عنوان رئیس هیات انتخاب شد


لازم به ذکر است پیش از این دکتر مهدی بهمنش رئیس هیات بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته