دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1396 - 10:06
مشاور سازمان سنجش آموزش کشورخبر داد:

ثبت‌نام بیش از 700 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد/ نتایج تکمیل ظرفیت موسسات غیرانتفاعی امروز اعلام می‌شود

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از 700 هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 خبر داد.
کد خبر : 262946

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: برای فراهم آوردن تسهیلات برای داوطلبانی که در روزهای ۱۶ تا ۲۶ آذر در آزمون کارشناسی ارشد ثبت‌نام کرده‌اند ترتیبی اتخاذ شد که اطلاعات ثبت‌نامی از روز ۳۰ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت و این گروه از داوطلبان می‌توانستند تا پنجشنبه سوم اسفند نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


وی افزود: براساس آمار اولیه ثبت‌نام 114 هزار 472 نفر ثبت‌نام کردند. همچنین در مهلت آذرماه ۶۲۱ هزار و ۳۲۵ نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند. مجموع آمار اولیه و این آمار نهایی آذر این است که تاکنون 735 هزار 779 نفر در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند. البته‌ آمار نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور همچنین از اعلام نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد موسسات غیرانتفاعی در ساعت 20 امروز (شنبه 5 اسفند) خبر داد.


توکلی گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون فوق باید در یکی از روزهای دوشنبه یا سه‌شنبه 7 و 8 اسفند با در درست داشتن مدارک لازم برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.


مشاور سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که در این مرحله از آزمون فوق پذیرفته شده‌اند چنانچه با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 از تاریخ 30 بهمن تا 3 اسفند نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده باشند، با توجه به قبولی اعلام شده و در صورت عدم تمایل برای شرکت در آزمون سال 1397 می‌توانند برای دریافت هزینه وجه ثبت‌نام این آزمون، براساس توضیحاتی که دراطلاعیه اعلام نتایج منتشر خواهد شد، اقدام کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته