دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1394 - 14:04
کارشناس سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با آنا:

گرد و خاک و بارش در استان‌های کشور/ تهران دو درجه کاهش دما داشته است

کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارش پراکنده و گرد و خاک در اغلب استان‌های کشور تا سه روز آینده خبر داد.
کد خبر : 26283

فریبا گودرزی در گفت‌ و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور توضیح داد: طی سه روز آینده با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و دامنه‌های مرکزی البرز، بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش دما خواهیم داشت.


وی افزود: در روز جمعه موقتا از میزان‌ بارش‌ها کاسته می‌شود اما در روز شنبه مجددا با تقویت جریان‌های شمالی، علاوه بر مناطق مذکور، برای خراسان شمالی و نواحی شمال غرب کشور بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.


به گفته گودرزی همچنین طی سه روز آینده در مناطقی از جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زابل وزش باد و گرد و خاک سبب کاهش دید رخ خواهد داد.


وی یادآور شد: همچنین امروز (پنجشنبه) در جنوب سمنان، قم، جنوب تهران، شمال اصفهان ، یزد ، کرمان و ایلام باد و گرد و خاک پیش‌بینی شده است.


کارشناس سازمان هواشناسی کشور گفت: آسمان تهران اما صاف بوده و تنها در مناطق جنوبی استان شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود. همچنین دمای هوای تهران امروز نسبت به روز گذشته با دو درجه سانتی‌گراد کاهش دما از 42 درجه به 40 درجه سانتی‌گراد رسیده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته