دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1394 - 13:59
رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان یزد عنوان کرد:

اجرای طرح تجمیع 2، رشد کیفی و کمی در دانشگاه آزاد اسلامی و سما

رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان یزد، اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی را امری مبارک برشمرد که بر اساس آن دانشگاه آزاد اسلامی و سما در هر دو زمینه کیفی وکمی رشد و توسعه خواهند داشت.
کد خبر : 26263

به گزارش خبرنگار آنا، با توجه به پایان سال تحصیلی94-1393، نشست مشترکی بین مهندس سیدمهدی سجادی رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان یزد با محمدرضا رحیمی، رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد یزد و مدیران این مرکز برگزار شد.


رحیمی در این خصوص گفت: در این نشست مدیران مرکز به بیان عملکرد، افتخارات، مشکلات و مسائل حوزه مدیریتی خود در سال تحصیلی گذشته پرداختند تا با جمع بندی این موارد، موضوعات در نشست آتی شورای سیاستگذاری سازمان سما در استان یزد مطرح و بررسی شود.


رئیس شورای سیاستگذاری سما در استان یزد نیز برگزاری چنین جلساتی پس از پایان سال تحصیلی به منظور ارزیابی عملکرد و شناخت نقاظ ضعف و مشکلات و تلاش در راستای رفع آن و تقویت موارد مثبت را امری ارزشمند برشمرد.


وی گفت: با توجه به اختیارات شورای سیاستگذاری سما در استان ها، بسیاری از موانع زودتر و آسانتر رفع خواهد شد.


این مسئول اجرای طرح تجمیع 2 در دانشگاه آزاد اسلامی را امری مبارک برشمرد که بر اساس آن دانشگاه آزاد اسلامی و سما در هردو زمینه کیفی و کمی رشد و توسعه پیدا خواهند کرد.


سجادی، تغییر معاونت سما دانشگاه آزاد اسلامی به سازمان سما و تدوین و اجرای اساسنامه سازمان سما را به دلیل ماهیت نسبتا متفاوت سما با دانشگاه دانست، زیرا حوزه فعالیت سما بیشتر مربوط به دوران تحصیلی قبل از دانشگاه و مرتبط با وزارت آموزش و پرورش است، حال آنکه حوزه فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، مربوط به دوران تحصیلی دانشگاهی و مرتبط با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.


وی خاطرنشان کرد: امید است با تلاش خانواده بزرگ سما در سراسر کشور و با توجه به تغییرات جدید، سما در آینده ای نزدیک پشتوانه ای محکم برای وزارت آموزش وپرورش شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته