دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1396 - 08:26
با حضور عموم مردم صورت گرفت؛

برگزاری مراسم سالگرد شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی لامرد

مراسم سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با حضور گسترده دانشگاهیان، فرهیختگان، طلاب، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشجویان، استادان، کارکنان، خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و عموم مردم لامرد برگزار شد.
کد خبر : 262617

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در این مراسم، دعای پرفیض توسل و نوحه سرایی در فراق حضرت فاطمه (س) قرائت شد و سپس تشییع نمادین بی بی فاطمه زهرا (س) از نمایشگاه معنوی حدیث غربت به سمت شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد با حضور گسترده دانشگاهیان، فرهیختگان، طلاب، نیروهای نظامی و انتظامی، دانشجویان، اساتید، کارکنان، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و عموم مردم لامرد برگزار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در این مراسم وجود شهدا را غنیمتی برای همه دانست که باعث افزایش معنویت در مردم شده است و با قراردادن جان و حیثیت خود در راه امنیت کشور الگویی عملی برای جوانان و احاد مردم کشور هستند.


دکتر سید احمد هاشمی، ترویج فرهنگ شهادت و ولایتمداری را از کارهای زیربنایی و بنیادی و کاربردی در راه هدایت مردم در رسیدن به کمال دانست و از همه مردم در همراهی برنامه‌های فرهنگی تشکر کرد.


در ادامه مراسم نیز سینه زنی و مداحی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه برگزار شد و گروه سرود دبستان فرهنگیان حضرت زهرا(س) به ارائه سرود پرداختند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته