دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1396 - 14:50
با صدور احکامی جداگانه توسط وزیر علوم صورت گرفت:

انتصاب روسای قرارگاه‌های استانی شهید علم‌الهدی

دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه‌ای روسای دانشگاه‌های استانی را به عنوان روسای قرارگاه‌های استانی شهید علم‌الهدی منصوب کرد.
کد خبر : 262481

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا؛ دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه‌ای روسای دانشگاه‌های استانی را به عنوان روسای قرارگاه‌های استانی شهید علم الهدی منصوب کرد. براساس حکم وزیر علوم مهم‌ترین ماموریت‌های روسای قرارگاه شهید علم الهدی به شرح زیر است:


«جلب مشارکت و زمینه‌سازی حضور تمامی دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی قانونی در اردوهای راهیان نور با میزبانی بسیج دانشجویی در مناطق عملیاتی. تقویت محتوای فرهنگی و بهره‌گیری علمی و فکری از ظرفیت اردوهای راهیان نور و همچنین گسترش و تقویت عرصه‌های اردوهای راهیان نور دانشجویی جنوب، غرب، شمال غرب و خلیج فارس در طول سال، با تاکید بر تداخل نداشتن زمانی، تاکید بر اولویت اعزام زیارت‌اولی‌ها و دانشجویان ناآشنا با فرهنگ دفاع مقدس، ارزیابی و پایش مستمر فرآیند فعالیت‌ها و آثار اردوهای برگزار شده و رعایت همه شرایط و ضوابط ایمنی و سلامت دانشجویان در اعزام کاروان‌ها.»


قرارگاه ملی راهیان نور دانشجویی شهید علم‌الهدی به منظور هدایت، هماهنگی و پشتیبانی‌های کلان از جریان راهیان نور دانشجویی با این ترکیب تشکیل شده است: ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری. جانشینی سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه. نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و همکاری سایر دستگاه‌های دانشگاهی مرتبط.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته