دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1394 - 07:20
در مراسم افطاری جامعه اسلامی مهندسین مطرح شد؛

باهنر: برخی برای انتخابات مجلس خبرگان خواب آشفته دیده‌اند/ تمرکز جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر انتخابات خبرگان

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نگرانی از بابت انتخابات خبرگان رهبری نداریم اما برخی خواب‌های آشفته در مورد خبرگان می‌بینند، گفت که امید زیادی داریم که خواب‌های آشفته آنها در مورد خبرگان رهبری تعبیر نشود.
کد خبر : 26240

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، محمدرضا باهنر شامگاه چهارشنبه در ضیافت افطاری جامعه اسلامی مهندسین اظهار کرد: برگزاری دو انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در یک سال منافع و اشکالاتی دارد.


وی افزود: هم‌پوشانی و هم‌افزایی جزو منافع آن محسوب می‌شود و اشکال آن این است که در این دو انتخاب مهم یکی تحت الشعاع دیگری قرار می‌گیرد، ولی هر دو انتخابات در جای خود مهم است.


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه نگرانی از بابت انتخابات خبرگان رهبری نداریم اما برخی خواب‌های آشفته در مورد خبرگان می‌بینند، تصریح کرد: امید زیادی داریم که خواب‌های آشفته آنها در مورد خبرگان رهبری تعبیر نشود.


وی اظهار کرد: انتخابات خبرگان رهبری مهم و سرنوشت ساز است و ما نگرانی از بابت آن نداریم ولی باید همواره در حالت خوف و رجا باشیم.


باهنر با تاکید بر اینکه دو تشکل شناسنامه‌دار قوی یعنی جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر روی انتخابات خبرگان متمرکز شده‌اند، گفت: حتی گاه کاندیداهای خود را مشخص می‌کنند. اصولگرایان رقیب جدی در انتخابات مجلس دارند و ما آنها را به حضور جدی در انتخابات دعوت می‌کنیم ولی هر کس حضور می‌یابد باید قانون اساسی را رعایت کرده و فرایند انتخابات را بپذیرند.


باهنر با اشاره به آنچه فتنه و انحراف می‌خواند نیز گفت: کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، باید مرز خود را با فتنه و انحراف مشخص کنند؛ انحراف و فتنه خط قرمز است.


وی خاطرنشان کرد: از اقدامات حجت الاسلام تقوی و سایر اصولگرایان در راستای وحدت اصولگرایان تشکر می کنیم و باید سرعت را بالا ببریم تا اصولگرایان بر یک مبنا شروع به کار کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته