دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1394 - 11:02
مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست در گفت‌وگو با آنا:

هنوز پیش‌نویس بخش محیط‌زیستی برنامه ششم توسعه به مجلس نرفته است

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست کشور با بیان اینکه در حال تنظیم پیش‌نویس فصل محیط‌زیست برنامه ششم توسعه هستیم، گفت: برای ارائه آن به مجلس تا شهریور ماه فرصت داریم و قرار است از توان تمامی فعالان عرصه محیط‌زیست برای تهیه آن استفاده شود.
کد خبر : 26237

محمد درویش در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با بیان این مطلب افزود: اکنون پیش‌نویس فصل محیط‌زیست برنامه ششم توسعه را تهیه کرده‌ایم و فراخوانی هم برای تمامی فعالان عرصه محیط‌زیست، اساتید دانشگاه و صاحبنظران، فرستاده شده است.


وی افزود: بر اساس این فراخوان، در تاریخ 30 تیرماه 1394 همایش سراسری سازمان‌های مردم نهاد پیرامون بحث و تبادل نظر درباره پیش‌نویس برنامه ششم توسعه در حوزه محیط‌زیست برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند در این همایش دیدگاه‌های خود را درباره جایگاه محیط‌زیست در برنامه ششم توسعه اعلام کنند.


درویش تفاوت بارز فصل جدید با دیگر فصل‌های زیست‌محیطی را وجود نظرات فعالان و صاحبنظران در آن دانست و گفت: بر همین اساس پیش‌بینی می‌شود که این پیش‌نویس بسیار کاملتر و جامع‌تر از فصل‌های پیشین باشد.


وی یادآور شد: سازمان محیط‌زیست تا شهریور ماه امسال فرصت دارد تا این پیش‌نویس را به مجلس شورای اسلامی ارسال کند و امیدواریم که با مانع جدی مواجه نشده و تایید شود.


مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط‌زیست کشور گفت: با توجه به جو کنونی جامعه در خصوص محیط‌ زیست بسیار خوش‌بین هستیم که تایید این پیش‌نویس با مانع جدی مواجه نشود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته