دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1396 - 11:59
عضو هیات مدیره استقلال:

انتقام شکست پرسپولیس را گرفتیم/ برداستقلال حاصل زیرکی و هوشیاری شفر

عضو هیات مدیره استقلال گفت: هواداران حقیقی ما هم نباید از باخت پرسپولیس خوشحال باشند و من خوشحالم که توانستیم انتقام شکست پرسپولیس را بگیریم.
کد خبر : 262340

حسن زمانی درگفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، درباره پیروزی استقلال مقابل الهلال در ورزشگاه السیب عمان گفت: «من پیش از بازی 100 درصد معتقد بودم که استقلال بازی را به نماینده سعودی‌ها نمی‌بازد و یا مساوی می‌کند و یا برنده زمین را ترک می کند. خوشبختانه در دیداری که میزبان بودیم و به دلیل برگزاری بازی در زمین بی‌طرف تیم مهمان هواداران بیشتری نسبت به ما داشت، برنده زمین را ترک کردیم و 3 امتیاز بسیار با ارزش را به‌دست آوردیم.»


وی ادامه داد: «اولین عامل برتری ما برابر الهلال همدلی، صفا و صمیمیت بین هیات مدیره، کادرفنی و بازیکنان تیم بود که این ارتباط خوب در بازی به طور کامل مشخص بود. مسئله بعدی از خودگذشتگی و از جان مایه گذاشتن بازیکنان درون زمین بود. آنها مانع از آن شدند تا بازیکنان الهلال بتوانند کار خاصی درون زمین داشته باشند. عامل دیگری که باعث شد تا از دیدار سخت‌مان برابر نماینده عربستان برنده بیرون بیاییم شناخت خوب وینفرد شفر از حریف‌مان بود. او به سبب مربیگری در فوتبال امارات به درستی ترکیب تیمش را مشخص کرد و مانع از آن شد تا تیم سعودی‌ها بتواند کاری را از پیش ببرد. بازی خوب استقلال حاصل زیرکی و هوشیاری شفر بود و امیدوارم در ادامه نیز برابر دیگر تیم‌ عربی گروه نیز سربلند باشیم.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد عدم احترام بازیکنان الهلال به کشته‌شدگان حادثه سقوط هواپیما در ایران، بیان داشت: «متاسفانه FIFA و AFC به بی‌اخلاقی عربستانی‌ها توجهی ندارند. پیش از این در بازی تیم ملی عربستان با استرالیا شاهد این بودیم که بازیکنان این کشور به کشته‌شدگان حادثه تروریستی لندن که در آن دو استرالیایی نیز کشته شده بودند، احترام نگذاشتند و در مراسم یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان شرکت نکردند. دیشب هم آنها رعایت جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران به یاسوج در ایران را نکردند و به صورت متحد در مراسم یک دقیقه سکوت شرکت نکردند. جا دارد که همه تیم‌ها ملزم به رعایت مسائل اخلاقی شوند تا در تمام دنیا شاهد حس نوعدوستی و همدردی باشیم.»


وی در مورد شکست پرسپولیس و ابراز شادی تعدادی از هواداران استقلال در فضای مجازی اظهارکرد: «باشگاه استقلال از شکست نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا متاثر است و هواداران حقیقی ما هم نباید از باخت پرسپولیس خوشحال باشند چون همه تیم‌‌های ایرانی در مصاف با نمایندگان خارجی حکم تیم ملی را دارند و ما باید از همدیگر حمایت کنیم. خوشحالم که انتقام شکست پرسپولیس را گرفتیم. از تمامی هواداران استقلال می‌خواهم که در بازی بعدی پرسپولیس در لیگ قهرمانان برابر نماینده امارات دوشادوش طرفداران این تیم از نماینده فوتبال کشورمان در ورزشگاه آزادی پشتیبانی کنند تا شاهد جبران شکست برابر نماینده قطر شود تا پرسپولیس شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد پیدا کند.»


زمانی در مورد دو دیدار سنگین استقلال در خانه فولاد و پرسپولیس در هفته آینده، تصریح کرد:‌ «تیم استقلال الان بسیار آماده است و برد برابر الهلال شرایط روحی ما را برای بازی‌های آینده بسیار مطلوب کرده است. هیچ مشکلی برای دیدارهای بعدی نداریم و تصور من این است که با کسب 2 پیروزی در این بازی‌ها گام بلندی برای نایب‌قهرمانی برداریم چرا که استقلال با این وضعیت خوبی که دارد به کمتر از دومی در این فصل رضایت نمی‌دهد. برای همین پیش‌بینی می‌کنم که هواداران استقلال هفته آینده 2 پیروزی از تیم‌شان را می‌بینند.»


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره پرداخت بدهی‌های این باشگاه به طلبکاران قدیمی و اینکه بازیکنان تیم در این فصل چند درصد از مطالبات خود را گرفته‌اند، بیان کرد: «ما طبق برنامه‌ای که داشتیم با طلبکاران سال‌های گذشته باشگاه به توافقاتی رسیده‌ایم و در موعد مقرر آنها به پول‌هایی که از باشگاه طلب دارند، می‌رسند. بازیکنان تیم هم طبق قرارداد مطالبات‌شان را گرفته‌اند و تا اینجا 50 درصد دریافتی داشته‌اند و در آینده هم پرداخت‌های لازم به آنها صورت می‌گیرد.»


زمانی درباره آخرین وضعیت مهدی قائدی نیز یادآور شد: «او دوران نقاهت را به خوبی پشت‌سر گذاشته و یواش یواش دارد آماده می‌شود تا تمرینات خود را شروع کند. او انگیزه زیادی دارد تا بتواند در آخرین بازی‌های این فصل استقلال برای تیم بازی کند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته