دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1396 - 20:04
لیگ قهرمانان آسیا؛

پرسپولیس پشت سد السد ماند/ شاگردان برانکو مغلوب ژاوی و یارانش

تیم فوتبال پرسپولیس ایران برابر السد قطر با نتیجه ۳-۱ مغلوب شد.
کد خبر : 262268

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در ادامه چارچوب رقایت های لیگ قهرمانان آسیا در گره D دو تیم پرسپولیس و السد از ساعت 19 به مصاف هم رفتند. پرسپولیس در نیمه اول این دیدار یک گل از حریف خود عقب ماند. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید. بغداد بونجاح در دقیقه 36 زننده تک گل السد در این نیمه بود.


در دقیقه 30 سرخ‌ها می‌توانستند بازی را به تساوی بکشانند.در این صحنه توپ ربایی فوق العاده از وحید امیری و پیش روی این بازیکن به درون هجده قدم با پاس مناسبی برای منشا همراه شد که ضربه این مهاجم در موقعیت گلزنی به بدترین شکل ممکن راهی اوت شد.


با آغاز نیمه دوم پرسپولیس برای جبران گل خورده وارد زمین شد اما در دقیقه 54 ضربه سر ناقص شجاع خلیل زاده در هجده قدم به ژاوی رسید و ستاره اسپانیایی السد با ضربه ای زمینی دروازه پرسپولیس را تهدید کرد که با اختلاف کمی راهی اوت شد.


در دقیقه 57 توپ در چند رفت و برگشت در دهانه دروازه می‌توانست با ضربه سر احمدزاده به گل اول این تیم تبدیل شود که مدافع السد زودتر توپ را راهی کرنر کرد.


در دقیقه 63 هم پاس پشت محوطه جریمه از ژاوی برای هم تیمی خودش به اوت رفت.


در دقیقه 68 هم تلاش های بازیکنان پرسپولیس سودی نداشت و ضربه سر کامیابی نیا به راحتی در اختیار دروازه بان تیم السد قرار گرفت.


بالاخره در دقیقه 93 حرکت رو به جلوی شاگردان برانکو در محوطه جریمه السد با چند پاسکاری باعث شد تا در نهایت سیامک نعمتی با یک شوت دقیق دروازه السد را باز کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته