دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 اسفند 1396 - 11:37
محمد پنجعلی:

پرسپولیس پتانسیل رسیدن به فینال را دارد/بازیکنان سرعتی کارگشای موفقیت سرخ‌پوشان

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس امروز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان یکی از سخت ترین بازی خود را پیش رو دارد اما فکر می کنم اگر برانکو از بازیکنان سرعتی استفاده کند موفقیتش حتمی است.
کد خبر : 262213

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره بازی امروز پرسپولیس مقابل تیم السد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «طبیعتا بازی سختی پیش روی بازیکنان ماست، السد یکی از بهترین تیم‌های لیگ باشگاهی قطر است اما به نظرم کادرفنی پرسپولیس می تواند با برنامه ریزی دقیق از نظر فنی هنر بازیکنان را در میدان مسابقه به نمایش بگذارد و سه امتیاز مورد نظر را از این تیم بگیرد.»


وی گفت: «در تیم السد حضور ژاوی هرناندز به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای و تمام عیار کار را برای تیم ما سخت می کند اما به نظرم اگر تیم پرسپولیس روحیه تیمی خود را حفظ کنند بازیکنان همچون ژاوی نمی توانند خلالی به کار ما وارد کند. در این شکی نیست که ژاوی بالاتر از کلاس بازیکنان آسیایی است اما نباید پرسپولیس هم دست کم بگیریم. معمولا بازی در لیگ قهرمانان آسیا بسیار متفاوت‌تر از بازی‌های داخلی است و شرایط این بازی در آسیا بسیار متفاوت‌تر است، اما به نظرم پرسپولیس پتانسل حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ضمن اینکه شما الان می بینید پرسپولیس در لیگ ایران با تیم های بعدی تفاوت زیادی دارد و قهرمان این فصل لیگ برتر خواهد بود اما با این حال شرایط در لیگ قهرمانان آسیا به واسطه پول های کلانی که تیم های عربی هزینه می کنند بسیار متفاوت است.»


پنجعلی تاکید کرد: «البته خدا را شکر این بازی در دوحه قطر برگزار می‌شود و در آنجا هم هواداران ایرانی زیادی به ورزشگاه می روند تا تیم پرسپولیس را تشویق کنند. بنابراین با این شرایط من به کسب سه امتیاز مقال السد امیدوار هستم. به نظرم رمز موفقیت مقابل این تیم استفاده از بازیکنان سرعتی است و به طور حتم اگر برانکو به دنبال پیروزی مقابل این تیم است باید به این نکته توجه کند و کلید موفقیتش را بازیکنان سرعتی بداند و از آنها هم استفاده کند.در هر حال بازی سختی است و امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با موفقیت زمین بازی را ترک کنند.»


وی به حضورش در تمرینات پرسپولیس اشاره کرد و گفت:«من چند روز پیش بر سر تمرین پرسپولیسی ها حاضر شدم و واقعا دیدم که بازیکنان از دل و جان مایه می گذارند تا به آمادگی کامل برسند.واقعا حضور در ترکیب تیم کار سختی است چرا که رقابت بین بازیکنان بسیار فشرده است و همه سخت کار می کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته