دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا؛

پیروزی الغرافه مقابل تراکتورسازی با درخشش طارمی

تیم فوتبال الغرافه قطر به لطف درخشش مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود و یوسف حسن علی دروازه‌بانش با سه گل تیم فوتبال تراکتورسازی را شکست داد.
کد خبر : 262163

به گزارش خبرنگار ورزشی گروه ورزشی آنا،نبرد تراکتورسازی و الغرافه با جذابیت های زیادی آغاز شد. از یکسو تقابل ارتغرول ساغلام و بولنت اویگان دو مربی ترکیه ای روی نیمکت دو تیم حساس بود و از طرف دیگر حضور مهدی طارمی و وسلی اسنایدر در ترکیب تیم قطری برای جذابیت های بازی افزود.


نخستین حمله جدی دو تیم توسط الغرافه صورت گرفت که سانتر الحیری با ضربه سر زیبای طارمی همراه شد تا گل نخست این دیدار توسط بازیکن ایرانی الغرافه به ثمر برسد.در ادامه بازی توپ ومیدان در اختیار تیم قطری بود به طوریکه در دقیقه ۱۷ حرکت الحیری از سمت راست با عبور از مهدی‌زاده همراه شد که این بازیکن در موقعیتی تک به تک با المیدا قرار گرفت اما دروازه‌بان تراکتورسازی به زیبایی ضربه هافبک الغرافه را دفع کرد.


4 دقیقه بعد اشتباه گریگوف در خط دفاع باعث شد تا طارمی صاحب توپ شود و این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. مهاجم الغرافه که می‌خواست با پاس در عرضی اشنایدر را مقابل دروازه خالی قرار دهد، پاسش توسط گرگوف قطع شد اما دومین اشتباه متوالی این مدافع اوکرانی باعث شد تا او گل دوم الغرافه را به اشتباه وارد دروازه تیم خودی کند.


در دقیقه ۲۴ تراکتور می‌توانست بازی را به تساوی بکشاند اما ضربه آزاد محمد ابراهیمی را یوسف حسن از روی خط دروازه برگشت داد.


اشتباهات متوالی سیمه گریگوف باعث شد تا سائلام تعویض زودهنگامی انجام دهد و ایرانپوریان را به جای این مدافع اوکراینی به میدان بفرستد.


در دقیقه ۳۶ پاس زیبای ایرانپوریان ابراهیمی را در موقعیت گلزنی قرار داد که توپ این بازیکن وارد دروازه شد اما کمک داور پیش از آن آفساید بازیکن تراکتورسازی را اعلام کرده بود.


بهترین فرصت تراکتور برای تساوی کشاندن بازی در دقیقه 40 از دست داد. خطای فاسیانو روی نادری باعث شد تا داور برای تراکتورسازان اعلام پنالتی کند. مهدی مهدی‌پور پشت این توپ قرار گرفت اما یوسف حسن پنالتی را مهار کرد.


با آغاز نیمه دوم تیم تراکتورسازی که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را هجومی را آغاز کرد.اما اولین خطر را تیم الغرافه روی دروازه تراکتور در دقیقه 49 ایجاد کرد.در این دقیقه از بازیضربه احمد علاءالدین از گوشه محوطه جریمه تراکتورسازی نواخته شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.
4 دقیقه بعد ارسال مادیبو روی دروازه را طارمی به هر شکلی بود با تلاش زیاد به یک شوت تبدیل کرد که آلمیدا مانع از گل شدن توپ شد.


دقیقه 58 اولین خطر جدی تراکتورسازی شکل گرفت .ارسال شربتی روی دروازه الغرافه با ضربه مطهری همراه شد و توپ به ایرانپوریان رسید اما شوت سرضرب او خوب نبود و از کنار دروازه راهی اوت شد.


در ادامه بازی ارسال شربتی روی دروازه الغرافه از ارسلان مطهری عبور کرد و به ایرانپوریان رسید؛ ضربه او را دروازه بان الغرافه راهی کرنر کرد.
لحظاتی بعد از این صحنه ارسال کرنر روی دروازه الغرافه به کرپیچ رسید و او شوت محکمی را روانه دروازه کرد که مدافع الغرافه از روی خط برگرداند.


ارسال اسماعیلی فر روی دروازه الغرافه در دقیقه 71 برای استفاده کرپیچ را مدافع تیم قطری راهی کرنر کرد.


در دقیقه 77برخورد محمد ایرانپوریان با مهدی طارمی را در محوطه جریمه تراکتورسازی داور اعلام پنالتی به سود الغرافه کرد. مهدی طارمی خودش پشت توپ قرار گرفت اما ضربه اش را خوب نزد و آلمیدا اجازه گل شدن توپ را نداد.


مهدی طارمی در دقیقه ۹۴ با عبور از نادری تک به تک شد اما پاس در عرض این بازیکن با دفع ناقص تراکتورسازان به خود این مهاجم رسید تا او بتواند گل دوم خود و گل سوم تیمش را به ثمر برساند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته