دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«خداحافظی طولانی» سعید آقاخانی با ساره بیات و میترا حجار از 24 تیرماه + تیزر (ویدئو)

فیلم «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن از چهارشنبه 24 تیرماه در گروه سینمایی اریکه ایرانیان روی پرده می‌آید.
کد خبر : 26183

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم سینمایی «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن و تهیه‌کنندگی علی حضرتی با بازی سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار و نادر فلاح در هفت رشته از سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نامزد دریافت سیمرغ شد و توانست سیمرغ بهترین بازیگر مرد، بهترین طراحی لباس و دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را از آن خود کند.


این فیلم در بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر که در اردیبهشت ماه ٩٤ برگزار شد نیز حضور داشت و همچنین برای حضور در جشنواره فیلم بوسان کره جنوبی که جزو معتبرترین جشنواره‌های فیلم آسیا در جهان و مورد تایید فدراسیون بین‌المللی انجمن تهیه‌کنندگان (F.I.A.P.F) است و با تمرکز بر روی سینمای قاره آسیا از ٣ تا ١٢ اکتبر هر سال برگزار می‌شود، نیز پذیرفته شده است.


داستان «خداحافظی طولانی» عاشقانه‌ای در فضای کارگری و صنعتی است و ماجرای مردی را روایت می‌کند که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاهش می‌کنند. مرد که درگیر یک رابطه عاطفی است برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند.


عوامل فیلم خداحافظی طولانی عبارتند از: نویسنده: اصغر عبداللهی، تدوین: ژیلا ایپکچی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیاری نیک، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: میشا جودت، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تولید: میثم کائد، صداگذاری و میکس:ایرج شهزادی، موسیقی:ایمان وزیری، عکس:مریم تخت کشیان، مدیر تبلیغات و مشاور رسانه‌ای :شیوا آبا، سرمایه‌گذار و مجری طرح: علی حضرتی.







انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته