دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1396 - 17:18
معاون شهردار تهران:

مبنای حل مشکلات ترافیکی شهر باید علمی و دانش‌بنیان باشد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در حاشیه برگزاری «هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» هدف از برگزاری این کنفرانس را بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی عنوان کرد و گفت: مبنای رسیدگی و حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهر ، علمی و دانش بنیان خواهد بود.
کد خبر : 261826

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن پورسیدآقایی صبح امروز در حاشیه افتتاحیه هفدمین کنفرانس بین المللی و در بازدید از غرفه های نمایشگاهی این کنفرانس با بیان اینکه این کنفرانس با مرور دست آوردهای نوین حوزه حمل و نقل و ترافیک، میتواند نقش موثری در جهت رفع دغدغه های مدیریت شهری در این حوزه داشته باشد گفت: بطور حتم نتایج شایسته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


وی با اعلام این که «هفدمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» با هدف بهره‌گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه‌های اجرایی، برگزار می شود تصریح کرد: بهره‌گیری از توانمندی‌های متخصصان و اندیشمندان داخلی و بین المللی صنعت حمل ونقل به منظور تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش های دانشگاهی و پژوهشی از عمده اهداف این کنفرانس دو روزه است.


پورسیدآقایی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی و میزگرد در کنفرانس ترافیک تهران خبر داد و گفت: مدیریت هوشمند حمل ونقل بار شهری، آسیب‌شناسی اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده زوج و فرد، راهکارهای کاهش تخلفات موتورسیکلت در معابر شهری، تاکسی‌های اینترنتی، پارکینگ ها و ساماندهی فضای پارک حاشیه‌ای، چالش‌ها و فرصت ها…ازجمله کارگاه های تخصصی این کنفرانس خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه ممکن است، تمامی دستاوردها و تحقیقات مطرح شده در این کنفرانس قابلیت اجرایی نداشته باشد، تصریح کرد: رویکرد ما استفاده از آخرین دستاوردها و تجارب موفق بوده و مبنای رسیدگی و حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهر، علمی و دانش بنیان خواهد بود.


معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه "هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک" با حضور بیش از 15 نفر از اساتید برجسته بین المللی و حمایت 29 دانشگاه و نهاد داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری این کنفرانس را ارتقای سطح تخصصی و حرفه ای دانش مدیران و کارشناسان، به اشتراک‌گذاری دانش و تجارب بین‌المللی، ارتقای سطح توانمندی و پتانسیل مدیران این حوزه و بهره‌وری هرچه بهتر و بیشتر در پیشبرد اهداف و سیاست‌های سازمان عنوان کرد.


پورسیدآقایی از حمل و نقل همگانی، سیستم های هوشمند حمل و نقل، برنامه‌ریزی حمل و نقل و شهرسازی، ایمنی ترافیک و ریسک، حمل ونقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل ونقل، مدیریت سیستم های حمل و نقل و ترافیک، آموزش ترافیک، قوانین و مقررات یکپارچه ترافیک ، حمل ونقل غیر موتوری و طراحی هندسی معابر به عنوان محورهای این کنفرانس نام برد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته