دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1396 - 14:55
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش:

پاداش پایان خدمت فرهنگیان ابتدای سال 97 پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش بیان کرد: 5 هزار و 700 میلیارد تومان از محل یک درصد سود شرکت‌ها حاصل می‌شود که 3هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 96 است و در ابتدای سال 97 پرداخت خواهد شد.
کد خبر : 261723

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی الهیار ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش در نشست خبری وزیر آموزش‌و‌پرورش در خصوص وضعیت بودجه‌ای این وزارتخانه برای سال آینده، گفت: شواهد نشان می‌دهد سال‌ آینده، سال بهتری برای آموزش‌و‌پرورش خواهد بود.


وی با بیان اینکه اعتبارات آموزش‌و‌پرورش در بودجه سال آینده از 43 هزار میلیارد تومان به 49 هزار و 500 میلیارد تومان افزایش یافته است و سهم اعتباری ما از بودجه عمومی دولت 11.16 است که به 12.1 از بودجه کشور تغییر پیدا کرده است.


الهیار ترکمن افزود: هم‌‌چنین 5 هزار و 700 میلیارد تومان از محل یک درصد سود شرکت‌ها حاصل می‌شود که 3هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان سال 96 است و در ابتدای سال 97 پرداخت خواهد شد.


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌و‌پرورش معافیت مدارس دولتی از پرداخت هزینه آب، برق و گاز با رعایت الگوی مصرف را یکی از اقدامات خوب مجلس برای آموزش‌و‌پرورش برشمرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم از محل این معافیت بتوانیم 400 میلیارد تومان صرفه‌جویی اعتباری برای آموزش‌و‌پرورش داشته باشیم که بخشی از‌آن صرف تعمیر و نوسازی مدارس خواهد شد.


وی افزود: سازمان برنامه و بودجه 110 درصد اعتبارات ادارات کل آموزش‌و‌پرورش استان‌ها را باید تامین کند که ما ابلاغیه آن را از سازمان برنامه و بودجه دریافت کردیم اما به دلیل مشکل تنخواه، تخصیص‌های ما پرداخت نشده است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
رضا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱
۰
لطفا پاداش پایان خدمت را به روز کنید
علی قربانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
۰
با سلام من 5 تا بچه دارم هنوز نتوانستم مسکن بخرم دلم را به پاداش خوش کردم دو تا دختر دم بخت دارم اگر قرار باشد پاداش صرف جهیزیه بکنم باید تا آخر عمر مستاجر باشم خواهش من این است اولن پاداش را اقساطی نکنند و بعد بازنشستگی زود پرداخت کنند و فکر بازنشستگان عزیز بکنند بعد سی سال 97 حقوقم 2 و 50 است
هلدینگ شایسته