دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1396 - 13:59
مدیر روابط عمومی واحد شاهرود خبر داد؛

بازدید دانش‌آموزان شاهرودی از دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از بازدید دانش‌آموزان از امکانات آموزشی، فرهنگی و رفاهی این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 261681

سید امیررضا حسینی نژاد در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا بازدیدهای دانش‌آموزی را فرصت خوبی برای دانش آموزان برای آشنایی با رشته‌های مختلف دانشگاهی دانست و گفت: «در هفته گذشته ده‌ها دانش‌آموز از آموزشگاه‌های مختلف شاهرود از امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بازدید کرده‌اند«.



حسینی نژاد با توجه به درخواست‌های مکرر آموزشگاه‌های مختلف در سطح شهرستان و استان برای بازدید از واحد شاهرود، افزود: «در هفته گذشته دانش‌آموزانی از دبیرستان‌های دخترانه امام محمدباقر(ع)، دور اول و دوم امام هادی (ع)، سما 17 شهریور و ... از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، امکانات آموزشی و پژوهشی و رفاهی دانشگاه بازدید کردند«.


وی با ابراز آمادگی برای همه گونه همکاری با مدارس شاهرود برای بازدید و دیگر برنامه‌های موردنظر آنها برای آشنایی هرچه بیشتر با فضای این دانشگاه اظهار کرد: «بازدیدهای یادشده به درخواست آموزشگاه‌های مختلف شهرستان شاهرود و استان سمنان بوده و با توجه به برنامه‌ریزی انجام‌شده تا پایان سال ادامه دارد«.



حسینی نژاد با تشکر از حوزه‌های مختلف دانشگاه که برای هرکدام از بازدیدهای دانش‌آموزی در حال برنامه‌ریزی هستند، اظهار کرد: «حراست، آموزش کل و دانشکده‌ها، پژوهش و تربیت‌بدنی از جمله قسمت‌هایی هستند که همیشه با روابط عمومی دانشگاه در هرچه ‌بهتر برگزار شدن بازدیدهای یادشده همکاری می‌کنند«.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته