دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1396 - 12:40

مجروحیت سربازان رژیم صهیونیستی بر اثر انفجار بمب در غزه

انفجار یک بمب در نزدیکی حصار مرزی بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه چهار سرباز صهیونیست را مجروح کرد.
کد خبر : 261641

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، انفجار یک بمب در نزدیکی حصار مرزی بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه چهار سرباز اسرائیلی را مجروح کرد.


به دنبال این انفجار، رژیم صهیونیستی شماری از مواضع گروه حماس در نوار غزه را بمباران کرد. به گزارش منابع خبری در نوار غزه در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی، سه پایگاه گروه حماس در شرق شهر غزه مورد هدف قرار گرفت.


در مقابل، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله نیروی هوایی این ارتش به شش هدف از جمله یک کارگاه تولید اسلحه و یک تونل زیرزمینی در مرز با اسرائیل خبر داد.


ارتش رژیم صهیونیستی در توضیح انفجار روز شنبه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که این حادثه هنگام عبور یک خودروی گشت زنی نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی حصار مرزی با نوار غزه روی داده است. بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی دو سرباز این ارتش در این انفجار به شدت مجروح شده اند.


بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که برای شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ در آلمان به سر می‌برد در واکنش به این انفجار گفت: «حادثه امروز در مرز نوار غزه رویدادی جدی است. ما واکنشی مناسب نشان خواهیم داد.»


انفجار روز شنبه در مرز رژیم صهیونیستی با نوار غزه، مهمترین تنش مرزی از زمان جنگ بین دو طرف در تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی محسوب می‌شود.


هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت انفجار در مرز اسرائیل با نوار غزه را برعهده نگرفته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته