دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در نخستین جلسه شورای دانشگاه صورت گرفت؛

انتخاب 6 نفر از روسای شوراهای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در نخستین جلسه شورای این دانشگاه، راه‌اندازی شوراهای تخصصی را راهکاری مؤثر در راستای پیشبرد اهداف آموزش عالی برشمرد.
کد خبر : 26154

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر امین‌رضا کمالیان، طرح تجمیع 2 را طرحی مهم در راستای تفویض اختیار به استان‌ها برشمرد و افزود: با اجرای طرح تجمیع 2 چابک‌سازی و کاهش موانع بروکراسی آغاز شده و در این تغییر و تحول با حذف مدیران میانی یعنی نمایندگان تام‌الاختیار و معاونان هماهنگی استان، وظایف این دو بخش به دبیر هیات امنای استانی واگذار شد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با بیان اینکه تجیمع در استان سیستان و بلوچستان با حسن‌نیت و آرامش انجام شد، عنوان کرد: مهمترین هدف ایجاد هم‌بستگی و یکپارچگی در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوده که با همراهی همکاران رسیدن به این هدف آسان و میسر است.


دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با تشکر از رؤسای واحدها به دلیل همراهی و همکاری مستمر در راستای رسیدن به اهداف متعالی دانشگاه و توسعه آموزش عالی استان افزود: همیاری و مشارکت، راه‌گشای بسیاری از مشکلات خواهد بود.


در بخش دیگری از این جلسه سیدمحمدرضا حسینی‌طباطبایی با وجه به طرح تجمیع 2 گفت: اجرای این طرح قطعاً به نفع دانشگاه خواهد بود و باعث پویایی بیش از پیش دانشگاه می‌شود.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در طرح تجمیع 2 تفویض اختیارات به استان‌ها جدی‌تر و بیشتر شد و دبیران استان به عنوان یک مجموعه از دانشگاه آزاد اسلامی حق تصمیم‌گیری خواهند داشت و بخش بزرگی از بار بروکراسی اداری و تصمیم‌گیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی به این بخش واگذار شده است.


در ادامه جلسه کاندیداهای رؤسای شوراهای تخصصی مشخص و با رأی‌گیری توسط اعضاء جلسه، رئیس شش شورای تخصصی مشخص شد.


در این جلسه محمودرضا رخشانی به عنوان رئیس شورای تخصصی اداری و مالی، حمید بهادر سرپرست واحد ایرانشهر به عنوان رئیس شورای آموزشی، محمد مجوزی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل به عنوان رئیس شورای پژوهشی، مسعود اکبری‌زاده معاون فرهنگی و اجتماعی واحد زاهدان به عنوان رئیس شورای فرهنگی، دانشجویی و ورزشی، کامبیز نرماشیری به عنوان رئیس شورای عمرانی و امین‌رضا کمالیان دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس شورای برنامه‌ریزی و اقتصاد دانش‌بنیان انتخاب شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته