دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر روابط عمومی واحد مشهد، رئیس کارگروه طرح و برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های خراسان رضوی شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد به عنوان رئیس کارگروه طرح و برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های عضو دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی انتخاب شد.
کد خبر : 26150

به گزارش خبرنگار آنا از مشهد، امیر خالقی در جلسه کارگروه طرح و برنامه‌ریزی روابط عمومی‌های دستگاه‌های عضو شورای اداری استان خراسان رضوی که صبح امروز در محل سالن کنفرانس واحد مشهد برگزار شد، به عنوان رئیس این کارگروه انتخاب و معرفی شد.


این نشست که با حضور جمعی از مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی همراه بود، مدیران با همفکری و تبادل‌نظر در رابطه با آئین‌نامه فعالیت، نحوه وظایف و اختیارات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به بیان نظر و پیشنهاد خود پرداختند.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در ابتدای این نشست به معرفی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد پرداخت و گفت: اکنون واحد مشهد دارای حدود 29 هزار دانشجو است که این تعداد در 8 دانشکده و دو مجتمع آموزشی و آموزشکده سما مشغول به تحصیل هستند.


خالقی تعداد فارغ التحصیلان این دانشگاه را 78 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این دانشگاه از وجود 3 هزار استاد بهره‌مند است که حدود 600 تن از آنها عضو هیات علمی هستند.


وی با توجه به گستره جغرافیایی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اظهار کرد: به دلیل پراکندگی دانشکده‌ها و مجتمع‌های آموزشی، فعالیت روابط عمومی در این واحد دانشگاهی نیز بسیار وسیع است.


خالقی به حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات روابط عمومی واحد مشهد اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با نصب تلویزیون‌های دیجیتال و بیلبوردها تبلیغاتی در سطح محیطی دانشگاه، در کنار تابلو اعلانات دانشکده‌ها به امر اطلاع رسانی به اساتید و دانشجویان می‌پردازد.


وی اطلاع‌رسانی و ارائه جدیدترین اخبار دانشگاه به اساتید، دانشجویان، کارکنان و سایر افراد از طریق سایت آنلاین مرکز خبر روابط عمومی واحد مشهد را از مهمترین فعالیت‌های روابط عمومی در حوزه اطلاع رسانی برشمرد و افزود: علاوه بر آن از طریق سامانه پیام کوتاه، سامانه همایش‌های دانشگاه، سامانه تالار گفتگو، سامانه آنلاین انتقاد و پیشنهاد و شبکه‌های مختلف مجازی،‌ همه افراد می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود در کمترین زمان ممکن دست یابند و حتی ارتباط برقرار کنند.


این مسئول چاپ خبرنامه تمام رنگی روابط عمومی، راهنمای تحصیلی و همچنین بانک تصاویر برگزاری برنامه‌ها و مراسم برگزار شده در دانشگاه و ... را از دیگر فعالیت‌های روابط عمومی در حیطه اطلاع رسانی و انعکاس اخبار دانشگاه به جامعه هدف ذکر کرد .


معاون اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی هم بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: روابط عمومی‌ها باید گام اصلی را در راستای ارتقا بردارند و به عنوان سخنگوی دستگاه، ارتباط خود را با رسانه‌ها تقویت کنند.


محمدرضا یزدی با بیان اینکه رسانه‌ها باید برای کسب اطلاعات و تهیه هر نوع گزارش و مصاحبه با روابط عمومی‌ها ارتباط برقرار کنند، خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند پاسخگو باشند و هماهنگ کننده برای مصاحبه .


وی ادامه داد: در راستای انجام وظایف روابط عمومی ها و ارتقاء آن با تاکید استاندار خراسان رضوی و مدیر کل روابط عمومی استانداری ، در شورای هماهنگی روابط عمومی ها، کارگروه‌های مختلف در استانداری شکل گرفت.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، این کارگروه ها را شامل طرح و برنامه ریزی، رسانه، رفاهی، تبلیغات، مناسبت ها و آموزشی عنوان کرد.


یزدی با بیان اینکه کارگروه طرح و برنامه ریزی از اهمیت خاصی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد با همکاری و هم فکری، مدیران روابط عمومی بتوانند جایگاه خود را در مجموعه تقویت کنند.


در این نشست با نظر آرا، سعیدی مدیر روابط عمومی اداره جهاد کشاورزی نیز به عنوان دبیر کارگروه طرح و برنامه روابط عمومی های استان خراسان رضوی انتخاب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب