دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 بهمن 1396 - 15:00
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس:

بنیاد مستضعفان به‌جای هزینه‌های میلیاردی به سمت چابک‌سازی برود

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: بنیاد مستضعفان به جای هزینه‌های میلیاردی برای بازسازی با برون‌سپاری بدنه خود را چابک کند.
کد خبر : 261442

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آنا، درباره هزینه 100 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای بازسازی ساختمان این نهاد با اظهار بی‌اطلاعی در این رابطه بیان داشت: معتقدم چنین هزینه‌هایی اساساً با سیاست‌های کلی نظام و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در تعارض است.


وی افزود: این بنیاد به جای هزینه برای بازسازی ساختمان، می‌توانست از ساختمان‌های موجود استفاده کند. ضمن اینکه خیلی از کارها باید برون‌سپاری شود.


سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم برون‌سپاری فعالیت‌ها در نهادهای دولتی تصریح کرد: به جای بزرگ‌تر کردن بدنه یک سیستم حاکمیتی باید به سمت برون‌سپاری پیش برویم و تلاش کنیم حجم بدنه را کوچک کنیم تا چابک‌سازی صورت گیرد و کارها و پروژه ها در اسرع وقت انجام شود.


داداشی با اشاره به عملکرد بنیاد مستضعفان طی سالیان گذشته بیان کرد: این بنیاد در مسائل عمرانی ورود خوبی داشته و کارهای مثبتی در کشور انجام داده است اما می‌تواند برای مجموعه نظام و مردم بیش از این مفید فایده قرار گیرد.


انتهای پیام/

برچسب ها: ولی داداشی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته