دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 بهمن 1396 - 14:48
یزدانی:

اجازه دخالت به کسی به غیر از خادم را نمی‌دهم

دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک و جهان گفت:  مسائل فنی‌ام را با رسول خادم سرمربی تیم ملی و کادر فنی که همیشه من را حمایت کرده‌اند، در میان می‌گذارم و اجازه دخالت به کسی را نمی‌دهم.
کد خبر : 261438

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حسن یزدانی درباره شایعات ایجاد شده مبنی بر دلخوری‌اش از تغییر وزن گفت: «در طی این سال‌ها در تیم ملی از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان، مربیان زیادی از جمله محمد طلایی برای من زحمت کشیده و از من حمایت کرده‌اند که همیشه قدردان زحماتشان هستم.»


وی ادامه داد: «قطعا باید پاسخگوی زحمات و حمایت‌های مربیان عزیزم که در این سالها با حمایت آنها موفق به کسب مدال جهان و المپیک شدم، باشم. همچنان نیز با هم‌فکری و نظرات سرمربی تیم ملی، برنامه‌های فنی خود را با قدرت دنبال می‌کنم.»


دارنده مدال طلای المپیک و جهان خاطر نشان کرد: «مسائل فنی‌ام را با رسول خادم، سرمربی تیم ملی و کادر فنی که همیشه من را حمایت کرده‌اند، در میان می‌گذارم و اجازه دخالت به کسی را نمی‌دهم. در مورد شرایط وزنی‌ام نیز تاکنون چند بار با کادر فنی صحبت و نظراتم را به آنها منتقل کرده‌ام؛ مطمئنم بهترین تصمیم با همفکری انجام شده، در این زمینه گرفته می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته