دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1393 - 12:40
رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان خوزستان در گفت‌وگو با آنا:

4 روز تعطیلی تحفه گرد و غبار برای سال تحصیلی خوزستان

رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه از ابتدای سال تحصیلی تا امروز، مدارس استان به دلیل آلودگی هوا 4 روز تعطیل شده است، گفت: با توجه به ادامه آلودگی هوا در این استان، امروز نیز مدارس شیفت صبح تعطیل بود و تا پایان امروز برای تعطیلی روزهای بعد تصمیم‌گیری‌ می‌شود.
کد خبر : 2611

بیژن ایروانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، با اشاره به تعطیلی روز گذشته مدارس در برخی از نقاط استان خوزستان به دلیل آلوگی ناشی از گرد و غبار، گفت: با توجه به ادامه آلودگی هوا در این استان، امروز نیز مدارس شیفت صبح تعطیل بود. البته وضعیت تعطیلی مدارس در شیفت بعد از ظهر هنوز مشخص نیست.
وی با تاکید بر اینکه تعطیل کردن مدارس در حیطه کاری اداره آموزش و پرورش استان خوزستان نیست، بیان کرد: تا 5 سال قبل، اعلام تعطیلی مدارس بر عهده استانداری بود اما آنها این وظیفه را به فرمانداری شهرستان‌ها تفویض کرده‌اند.


ایروانی با تاکید بر اینکه تعطیلی دیروز مدارس استان خوزستان توسط مدیریت بحران استانداری اعلام شد، عنوان کرد: روز گذشته مدارس 12 منطقه(شهر) در استان خوزستان تعطیل شدند اما تعطیل شدن مدارس در روز آینده بستگی به شرایط آلودگی هوا تا پایان امروز دارد.


رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «آیا آموزش و پرورش برای جبران روزهای تعطیل شده برنامه‌ای دارد» تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش برای روزهای تعطیل شده برنامه خاصی را به مدارس ابلاغ نمی‌کند، اگر معلمی احساس کند درسی که تدریس کرده نیاز به ساعت جبرانی دارد از مدیر مدرسه می‌خواهد تا با هماهنگی والدین دانش آموزان ساعت بیشتری را در مدارس بمانند.


وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تحصیلی 93-94 تا امروز به دلیل آلودگی هوا و گرد و غبار مدارس استان خوزستان 4 روز تعطیل شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته