دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام اشرفی اصفهانی در گفت‌وگو با آنا:

خدمات و مدیریت دکتر میرزاده بر احدی از دوستان پنهان نیست

خبرگزاری آنا: عضو هیات امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به سابقه مدیریتی دکتر میرزاده، اظهار داشت: ایشان در دوران دفاع مقدس و زمانی که از زمین و هوا موشک بر سر کشورمان می‌بارید درگیر جنگ بودند.
کد خبر : 261

حجت الاسلام محمد اشرفی اصفهانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: دکتر میرزاده در دوران دفاع مقدس معاون اجرایی آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند، قبل از آن نیز در دولت مهندس میرحسین موسوی نیز حضور داشتند، بنابراین خدمات و مدیریت دکتر میرزاده بر احدی از دوستان پنهان نیست.


عضو هیات امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: بنده حدود 28 سال است ایشان را می‌شناسم، زمانی که بنده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در مجلس و رئیس کمیسیون داخلی مجلس بودم، دکتر میرزاده معاون اجرایی نخست وزیر و بعد معاون اجرایی آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند.


وی افزود: دکتر میرزاده به معنی خاص کلمه، جانشین به حقی برای دکتر جاسبی بود و در این مدت کارها و اقدامات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده است.


وی با اشاره به جلسه هیات امنای استان کرمانشاه اظهار داشت: جلسه بسیار عالی و ارزشمند بود، مصوبات آن به اتفاق آرا و با حضور کار‌شناسان، معاونین دکتر میرزاده و هیات امنا تصویب شد.


اشرفی اصفهانی تاکید کرد: نکته حائز اهمیت در جلسه این بود که تصمیمات در خصوص 5000 دانشجوی کرمانشاه در کمتر از 2 ساعت به رای گذاشته شد و به تصویب رسید.


اشرفی اصفهانی با اشاره به ادغام واحد‌های دانشگاهی تصریح کرد: نظر بنده هم همین بود، با توجه به اینکه هزینه‌ها بالا و در آمد‌ها کم شده است، مشکلی که در استان کرمانشاه، استان‌های مرزی، جنوب و غربی رخ داده این است که اشتغال نیست.


عضو هیات امنای دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: واحد‌هایی که ضرر می‌بینند را به حداقل رسانند تا بار سنگینی که دانشجو بر دوش می‌گیرد برداشته شود.


وی در پایان خاطر نشان کرد: موضوعی که در جلسه مطرح شد این است که بالغ بر 350 میلیارد تومان در هر ماه فقط پرداخت حقوق کارکنان دانشگاه و هیات‌های علمی دانشگاه است و ما باید چاره ای برای حل این بار بزرگ مالی بیاندیشیم.


انتهای پیام/ ج


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته