دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1396 - 10:23

مردم بحرین در سالروز انقلاب 14فوریه به خیابان‌ها ریختند

همزمان با سالروز انقلاب 14فوریه، نیروهای رژیم آل‌خلیفه با سرکوب تظاهرکنندگان، خساراتی را به اموال و دارایی‌های مردم وارد کردند.
کد خبر : 260629

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه المیادین، منابع بحرینی خبر دادند همزمان با سالروز انقلاب 14 فوریه و ادامه تظاهرات مردم در سراسر بحرین، درگیری‌های شدیدی میان نیروهای انقلابی و مزدوران رژیم آل‌خلیفه درگرفته است.


مردم بحرین با تعطیلی فعالیت‌های خود و از سرگیری تحرکات مسالمت‌آمیز، هفتمین سالروز انقلاب 14 فوریه در این کشور را گرامی داشتند.


طبق این گزارش، همزمان با آغاز اعتراضات در سراسر بحرین ترافیک سنگینی در بزرگراه میان منامه و شهر حمد به وجود آمده است. همچنین نیروهای امنیتی در مناطق مختلف مستقر شده‌اند و حفاظ‌های امنیتی در نقاط حساس شهر نصب کرده‌اند.


در عین حال جریان الوفاء الاسلامی بحرین مردم را به برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز با شعار «ایستادگی تا سقوط نظام» فراخواند و در بیانیه‌ای اعلام کرد: «مردم بحرین آمادگی دارند تا هفتمین سال از انقلاب خود را برگزار کنند و پیروزی نزدیک است و از زنان و مردان و پیرو جوان می خواهیم تا در میدان‌های اصلی شهر حاضر شوند و با وجود قلع و قمع رژیم، به تظاهرات خود ادامه دهند.»


همچنین علمای بحرین در بیانیه‌ای به مناسبت هفتمین سالروز انقلاب مردمی این کشور به آزادگان و ملت قهرمان بحرین به دلیل پایداری، ثبات، جهاد و تلاش آن‌ها درود فرستادند.


در این بیانیه آمده است، ملت قوی و صبور بحرین سالی دیگر را علیه دیکتاتوری، ظلم و فساد آغاز می‌کند و این مسیر، مسیری است که ملت بحرین برگزیده است، مسیری پرعزت و با شکوه هرچند که ادامه این راه ایثار و جانفشانی‌های بزرگی بطلبد.





انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته