دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1394 - 10:57

آغاز فعالیت شورای راهبردی جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی کردستان در واحد سنندج

رئیس واحد سنندج گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان آمادگی دارد تا در راستای نیل به اهدافی فراتر از حوزه آموزش و پرورش ورود پیدا کند.
کد خبر : 26055

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر محمدقربان کیانی در نخستین نشست شورای راهبردی و سیاست‌گذاری جشنواره کارآفرینان برتر دانشگاهی استان کردستان که با حضور جمعی از مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی در واحد دانشگاهی سنندج برگزار شد، با توجه به اهمیت برگزاری این جشنواره اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان، دارای ظرفیت‌های بالایی است که باید از این ظرفیت‌ها در راستای کمک به توسعه استان بهره‌برداری شود.


وی با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه در حوزه نیروی انسانی متخصص از یک سو و جامعه دانشجویی و دانش‌آموختگان از سوی دیگر عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان کردستان آمادگی دارد تا در راستای نیل به اهدافی فراتر از حوزه آموزش و پرورش ورود پیدا کند.


رئیس واحد سنندج با قدردانی از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: خوشبختانه با توجه به ابتکارات دکتر میرزاده، دانشگاه آزاد اسلامی به سمت و سوی تشکیل دانشگاه‌های نسل سوم کارآفرین بر مبنای فعالیت‌های پژوهش‌محور و سرمایه­‌گذاری اقتصادی با اجرای طرح‌های تولیدی و صنعتی دانش­‌بنیان در حرکت است و انتظار می‌رود که از تمامی ظرفیت‌های دانشگاه در راستای نیل به توسعه کشور بهره‌برداری شود.


رئیس مرکز رشد واحد سنندج نیز با توجه به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و همچنین آموزش و تشویق کارآفرینی در میان دانشجویان، اعضای هیئت علمی و دانش‌­آموختگان صاحب ایده و ابتکار دانشگاه آزاد اسلامی در کردستان برگزار می‌شود.


دکتر محمد قریشی با توجه به مشارکت و همکاری ادارات و سازمان‌های دولتی برای برگزاری این جشنواره گفت: انتظار می‌رود که بتوانیم نه تنها این جشنواره را به خوبی برگزار کنیم بلکه زمینه برای ترویج فرهنگ کارآفرینی در سطح دانشگاه نیز فراهم شود.


در ادامه معاونان مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای کردستان، معاون رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، رئیس اتاق بازرگانی سنندج، رئیس کانون کارآفرینی کردستان، معاون پژوهشی واحد سنندج نیز به بیان دیدگاه‌های خود درباره معیارهای انتخاب کارآفرینان برتر و نحوه برگزاری این جشنواره پرداختند.


در این نشست، شاخص‌ها و راهکارهای تعیین کارآفرینان برتر و موارد مربوط به برگزاری هر چه بهتر این جشنواره دانشگاهی در کردستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته