دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1396 - 14:56
رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران خواستار شد؛

ضرورت ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی آتش‌نشانی

رئیس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران خواستار ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی آتش‌نشانی شد و تاکید کرد که شورای سازمان آتش‌نشانی باید دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق را بازنگری و اجرایی کند.
کد خبر : 260432

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مجید فراهانی، در جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشانی به عنوان کارمندان عملیاتی از مهم ترین مشاغلی است که همواره مورد تاکید بوده است. قبلا در این زمینه تذکراتی داده شده از این رو مجلس در هفته گذشته تصویب کرد که شهرداری‌ها مکلف هستند 4 درصد ما به تفاوت حق بیمه آتش نشانان الزام شده است.


وی افزود: متاسفانه به دلیل اینکه این امر را مجلس در هفته گذشته به تصویب رسانده در بودجه دیده نشده است. این تبصره، احیای تبصره سال گذشته کتابچه بودجه بوده و نمی‌دانیم چرا امسال حذف شده؛ به همین دلیل تاکید داریم که بایستی به منظور ترمیم حقوق کارکنان عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، شورای سازمان مذکور موظف است جهت اصلاح فوق العاده خاص کارمندان عملیاتی از مرتبه ۴ الی ۱۴، دستورالعمل نحوه پرداخت حقوق را بازنگری و پس از تصویب شورای سازمان اجرایی کند.


عضو شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم قدردانی از آتش نشانان بیان کرد: این کار سبب می‌شود که آتش نشانی به عنوان مشاغل زیان بار و شغل عملیاتی بتواند فراتر از کارمندان دیگر پرداخت‌هایی داشته باشند. رای شورا به این مصوبه بدین معنا است که از پرسنل آتش نشانی تشکر و قدردانی کنیم.


گفتنی است پیشنهاد مجید فراهانی، با اکثریت آرا یعنی 18 رای به تصویب شورای شهر تهران رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
امین حسنی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
۰
سلام چرا میگید تهران پس ماکه تو شهرهای دیگه فعالیت میکنیم اون هم با کار شیفتی 24.24 و کمترین حقوق آتش نشان نیستیم ؟؟ ما کارمان سخت نیست یا ما دخل و خرج نداریم عدالت را در همه ایران باید پیاده کرد نه فقط تهران
هلدینگ شایسته