دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 بهمن 1393 - 11:59
مقیمی تاکید کرد

حمایت وزارت کشور از تشکل‌های شناسنامه‌دار

معاون سیاسی وزیر کشور از فرمانداران و بخشداران خواست نشاط سیاسی و اجتماعی در محل خدمتشان ایجاد کنند تا شرایط حضور تمام مردم در انتخابات آینده فراهم شود.
کد خبر : 2602

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری آنا، محمد حسین مقیمی در نشست با فرمانداران و بخشداران خراسان شمالی اظهار کرد: باید فرمانداران و بخشداران جایگاه خود را به درستی بشناسند و به آن توجه کنند.


وی با بیان اینکه بخشداران بار اصلی فعالیت‌ها را به دوش می کشند، ادامه داد: جایگاه بخشداران مهم تر از فرمانداران است چرا که بخشداران در صف نخست فعالیت‌ها و ارتباط مستقیم با مردم هستند.


مقیمی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران باید در مسائل فرهنگی و اجتماعی تحول ایجاد کنند و وقت خود را صرف مسائل حاشیه‌ای نکنند چرا که هدف اصلی ما معرفی یک نظام کارآمد به جهانیان است.


وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه سال آینده انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی را پیش‌رو داریم باید فرمانداران و بخشداران در شهرستان‌ها نشاط سیاسی و اجتماعی ایجاد کنند بدین معنا که شرایط حضور تمام مردم فراهم شود.


مقیمی با تاکید بر اینکه اجازه هیچ فعالیت غیرقانونی را در بحث انتخابات به کسی نمی‌دهیم، ادامه داد: وظیفه داریم از تمام تشکل‌های شناسنامه‌دار حمایت کنیم و در این راستا شاخص‌های منفی را مثبت و شاخص‌های مثبت را ارتقا دهیم.


وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: باید ایران به دو نیم درصد بهره‌وری دست یابد و این کار باید با امکانات موجود و بدون سرمایه‌گذاری جدید صورت گیرد و اگر این امر محقق شود، نشان‌دهنده هنر مدیریت ماست.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته