دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1396 - 15:52

کنفرانس بین‌المللی حمایت از بازسازی عراق در کویت آغاز به کار کرد

کنفرانس بین‌المللی بازسازی عراق با مشارکت صدها شرکت بین‌المللی امروز (دوشنبه) در کویت آغاز به کار کرد تا جامعه جهانی درباره حمایت از عراق در روند بازسازی این کشور پیام واضحی بدهد.
کد خبر : 260118

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه خبری سومریه‌نیوز، کنفرانس بین‌المللی بازسازی عراق امروز با مشارکت صدها شرکت از میان شرکت‌های بزرگ و سازمان‌های بین‌المللی و موسسات مالی جهانی آغاز به کار کرد.


شیخ صباح خالد حمد الصباح، وزیر امور خارجه کویت در کنفرانس مطبوعاتی که پیش از آغاز نشست بین‌المللی بازسازی عراق برگزار شد، گفته بود: «عراق کشوری غنی با تمدن، تاریخ و جایگاه و منابع است و ما اطمینان داریم که جمع شدن در اینجا سکویی برای تحکیم امنیت و ثبات و بازسازی مناطق ویران شده خواهد بود و عراق می‌تواند بار دیگر بپا خیزد.»


وی افزود: «طرف‌های زیادی خواهان حضور در این کنفرانس هستند همانطور که همه شرکت‌های بزرگ در جهان نیز مایل به شرکت در این نشست و موفقیت آن هستند. کشور ما با فشار زیادی از سوی شرکت‌ها برای حضور در این نشست مواجه است. ما با دولت عراق و نماینده عراقی‌ها تعامل می‌کنیم. ما با بانک جهانی گام‌های بزرگی برداشتیم و نقشه راه فراگیری را با همکاری دولت عراق برای بازسازی تهیه کرده‌ایم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته