دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صمد مرفاوی:

استقلال توانایی شکست الریان را دارد/ خارجی‌های جدید رزومه خوبی دارند

مرفاوی در خصوص حضور بازیکنان جدید در این تیم ادامه داد: رزومه این بازیکنان، رزومه بسیار خوبی است هر دوی آنها تجربه بین‌المللی دارند و این می‌تواند به استقلال کمک کند.
کد خبر : 260111

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، عبدالصمد مرفاوی مربی سابق استقلال، در خصوص بازی این تیم مقابل الریان قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته به نظرم اگر کمی با تمرکز و تدبیر بازی کند می‌تواند این تیم را در قطر شکست دهد.


وی ادامه داد: استقلال تیم بسیار پر مهره‌ای است و مربی می‌تواند هر سیستم و ترکیبی را که می‌خواهد به زمین بفرستد. من اعتقاد دارم استقلال حتی می‌تواند از این گروه صعود هم بکند.


مرفاوی در خصوص حضور بازیکنان جدید در این تیم ادامه داد: رزومه این بازیکنان، رزومه بسیار خوبی است هر دوی آنها تجربه بین‌المللی دارند و این می‌تواند به استقلال کمک کند. البته استقلال نسبت به نیم‌فصل اول بسیار بهتر عمل کرده و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست الان یکی از مدعیان حتی قهرمانی نیز باشد.


سرمربی سابق استقلال در پایان گفت: استقلال در این فصل شانس کسب سهمیه مستقیم آسیا را هم دارد و اگر بتواند در فینال حذفی قهرمان شود فصل آینده به عنوان سهمیه مستقیم در آسیا حضور خواهد شد.


منبع: ایلنا


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته