دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1396 - 13:34
مقامات رژیم صهیونیستی مدعی شدند؛

اجازه ورود به پهپاد ایرانی دادیم تا تجاوز ایران را نشان دهیم

ورود پهپاد ایرانی به حریم هوایی رژیم صهیونیستی بهانه حمله هوایی این رژیم به خاک سوریه بود، عملیاتی که طی آن یک فروند جنگنده اف-۱۶ این رژیم بر اثر اصابت موشک پدافند سوریه سقوط کرد. 
کد خبر : 260031

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از یورونیوز، مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به پهپاد ایرانی اجازه داده‌اند که به حریم این رژیم وارد شود تا ثابت کند که ایران با استفاده از خاک سوریه به حریم این رژیم تجاوز می‌کند.


ارتش اسرائیل دو روز پیش از رهگیری یک فروند پهپاد ایرانی خبر داده بود. روز شنبه (10 فوریه 2018) به ادعای تل آویو یک بالگرد تهاجمی اسرائیل موفق به رهگیری و به زمین نشاندن یک پهپاد ایرانی شد که گفته می‌شود از سمت سوریه به حریم هوایی اسرائیل نفوذ کرده بود. به گفته ارتش اسرائیل، ایران این پهپاد را از یک سامانه عملیاتی خود در پایگاه هوایی تی-۴ در نزدیکی پالمیرای سوریه به هوا فرستاده است.


ورود پهپاد ایرانی به حریم اسرائیل بهانه حمله هوایی این رژیم به خاک سوریه بود، عملیاتی که طی آن یک فروند جنگنده اف-۱۶ این رژیم بر اثر اصابت موشک پدافند سوریه سقوط کرد.


سازمان اطلاعات و امنیت اسرائیل، موساد اعلام کرد نیروهای سپاه قدس ایران از پایگاه تی۴ سوریه برای انتقال سلاح به مقاصد مختلف از جمله به حزب‌الله لبنان استفاده می‌کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته