دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

ماجرای افسری که می‌خواست کشورش را نجات بدهد و خائن شناخته شد + تصاویر و ویدئو (تریلر)

فیلم «جک استرانگ» به داستانی واقعی و عجیب می‌پردازد که در اوج جنگ سرد میان دو بلوک شرق و غرب در لهستان اتفاق افتاد.
کد خبر : 26001

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم دلهره‌آور «جک استرانگ» (Jack Strong) که قبلاً اکران موفقی در کشور سازنده‌اش، لهستان و چند کشور اروپایی داشته، چند روز دیگر در آمریکا به اکران گسترده خواهد رسید. این فیلم را ولادیسلاو پاسیکوفسکی نوشته و کارگردانی کرده است و مارسین دروسینسکی و مایا اوستاشِوسکا بازیگران لهستانی و پاتریک ویلسن بازیگر آمریکایی فیلم‌های هالیوودی مانند «بالکن رو به دریاچه»، «پرومتئوس»، «موذی» و «احضار ارواح» در نقش‌های اصلی فیلم حضور دارند.



داستان فیلم «جک استرانگ» برگرفته از ماجرایی واقعی است که در اوج جنگ سرد میان ایالات متحده آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی اتفاق افتاد. قهرمان داستان فیلم، سرهنگ ریشارد کوکلینسکی یکی از پر آب و تاب‌ترین ماجراهای جاسوسی دوران جنگ سرد را به راه انداخت و با آگاهی از اینکه در اولین لحظات یک درگیری میان آمریکا و شوروی، لهستان با موشک‌های هسته‌ای آمریکا نابود خواهد شد، برای جلوگیری از این وضعیت تن به همکاری با سازمان سیا داد و خائن شناخته شد.




سرهنگ ریشارد کوکلینسکی واقعی و گذرنامه‌اش




فیلم «جک استرانگ» که تریلر آن در لینک ذیل قابل مشاهده است، از تاریخ 24 ژوئیه (2 مرداد) در آمریکای شمالی اکران خواهد گرفت.






تریلر «جک استرانگ» - فرمت: MP4 - - حجم: 6.2 مگابایت



گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: جنگ سرد لهستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته