دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حماسه تماشایی/ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد:

حضور مردم پاسخ محکمی به عربده‌کشی‌ دشمنان بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این از افتخارات انقلاب اسلامی است که با حفظ ویژگی مردمی‌بودن، استقلال و استکبارستیزی به یک الگوی جهانی تبدیل شده است و حضور امروز مردم پاسخ محکمی به عربده کشی‌های دشمنان بود.
کد خبر : 259817

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری در حاشیه راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، گفت: 22 بهمن‌ماه عید انقلاب اسلامی و یکی از روزهای مهم در تاریخ سیاسی ملت ایران است و در چنین روزی رژیم طاغوتی و سلطنتی از کشور ایران برچیده و یک نظام الهی براساس تعالیم و آموزه‌های قرآن و پیامبر در این کشور پایه‌گذاری شد.


وی افزود: یکی از ویژگی‌های اصلی و منحصربه‌فرد انقلاب اسلامی ایران، مردمی بودنش است و به همین دلیل از همان ابتدا این انقلاب براساس حضور، نقش‌آفرینی و حرکت مردم شکل گرفته و مراحل تکامل خودش را پشت‌ سر گذاشته است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: الان هم که در 40امین سالگرد انقلاب هستیم همین مردم هستند که نقش اصلی را برعهده دارند و همین ویژگی مهم انقلاب اسلامی است که باعث شده انقلاب در برابر همه توطئه‌ها و جنگ سخت و نرم و تهاجم فرهنگی بیمه کرده و به عنوان یکی از امن‌ترین و شکوفاترین نقاط غرب آسیا و حتی دنیا تبدیل کرده است.


کلانتری اظهار داشت: این از افتخارات انقلاب اسلامی است که هم با حفظ ویژگی مردمی‌بودن هم با حفظ استقلال خودش و هم با حفظ استکبارستیزی خودش به یک الگوی جهانی تبدیل شده است.


وی تاکید کرد: یقین داریم انقلاب در 40 سالگی از مراحل اولیه به درستی عبور کرده و به سن بلوغ رسیده است با این که دشمنان و دولت‌مردان خبیث آمریکایی هر روز یک توطئه جدید رو می‌کنند اما استکبارستیزی، استقلال و مردمی بودن انقلاب باعث شده که به اهداف خودشان نرسند از این پس هم همین‌گونه خواهد بوذ.


کلانتری گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز بسیاری از توطئه‌های دشمن را از بین خواهد برد و امید آنها را به یاس تبدیل کرد و این وعده قرآن است که اگر یک جامعه و ملت بخواهند سربلند باشند باید خودشان در صحنه شوند.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور مردم در این راهپیمایی از کوچک‌ و بزرگ، زن و مرد و همه در چنین ایامی که دولت استکباری آمریکا با صدای بلندتری مغشول عربده‌کشی و دشمنی است قطعا موثرتر خواهد بود و پاسخ محکمی بود به عربده کشی‌های دشمنان.


منبع: فارس


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته