دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1396 - 10:01
حماسه تماشایی؛

کواکبیان: مردم با حضور در راهپیمایی از مسئولان کارآمدی و تلاش بیشتر می‌خواهند

نماینده مردم تهران در مجلس، گفت: این حضور مردم به مسئولان، دست‌اندرکاران، دولتمردان، مجلس نشینان و دستگاه قضایی دارای پیام است که شما باید بر کارامدی خود بیفزایید.
کد خبر : 259757

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در جمع خبرنگاران درباره پیام حضور مردم در این راهپیمایی، اظهار داشت: سلطه‌گران و کسانی که با این انقلاب و نظام مخالفت می‌کنند مردمی این پیام روشن را به آنها می‌دهند که هرچند برخی از مشکلات وجود دارد اما در برابر سلطه‌گران ید واحده و مشت محکم هستند.


وی افزود: عظمت این راهپیمایی و شکوه گسترده مردم می‌تواند سلامت نظام، استقامت مردم و پایداری مستحکم نظام را تضمین کند و نشان دهد.


کواکبیان با بیان اینکه پیام حضور مردم فقط مختص سلطه‌گران نیست، گفت: این حضور مردم به مسئولان، دست‌اندرکاران، دولتمردان، مجلس نشینان و دستگاه قضایی دارای پیام است که شما باید در کارامدی خود بیفزایید و هرچه بیشتر مشکلات مردم را حل کنید.


نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: این حضور باشکوه مردم به همه مسئولان این پیام را دارد که مردم پای انقلاب ایستاده‌اند، بنابراین مسئولان نیز برای بقای انقلاب باید تلاش خود را بیشتر کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته