دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 16:54

دیدار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی بندرانزلی با خانواده دو شهید

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و هیات همراه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با خانواده دو شهید این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 259681

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با خانواده شهیدان سید رحمت حسینی و سید محسن حسینی دیدار و گفتگو کرد.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی نیز با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: «شهدا مسیر آینده را برای نسل امروز و نسل‌های بعدی؛ روشن و مشخص کردند.»


حسین شریفی با بیان اینکه ایام الله دهه فجر؛ انقلاب اسلامی ایران را به دنیا معرفی کرده و این ایام ویژه خانواده بزرگ شهدا است، تصریح کرد: «انقلاب ما به واسطه ایام الله دهه فجر و نام شهدا؛ شناسنامه دار گشته و در جهان شناخته شده است.»



سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی گفت: «ما در مقابل رشادت، دلاورمردی‌ها و سجایای اخلاقی شهدای والامقام، وظایف سنگین و بی‌شماری داریم و موظفیم در فضای دانشگاه‌ها با تاسی از مسیری که شهدا برای ما ترسیم کرده اند، طی طریق کرده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.»


شریفی اضافه کرد: «شهدا و خانواده های آنان مسئولیت بزرگ و سنگینی را به انجام رساندند و امروز وظیفه ماست تاخدمتگزار خانواده معظم شهدا باشیم.»


شهید سید رحمت حسینی ۸ فروردین سال ۴۳ در بندرانزلی به دنیا آمد. این شهید والامقام ۱۷ اسفند سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ در منطقه شلمچه به شهادت رسید.


شهید سید محسن حسینی متولد ۳۰ بهمن سال ۴۵ در بندرانزلی، تاریخ ۱۹ دی سال ۶۳ در منطقه چیلات- چنگوله کردستان به درجه رفیع شهادت نایل آمد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته