دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سمایی‌های همدان با نماینده ولی فقیه و امام‌جمعه همدان دیدار کردند

دانش آموزان، کارکنان و اعضای هیات علمی سما همدان با نماینده ول یفقیه و امام‌جمعه همدان به مناسبت دهه مبارک فجر دیدار کردند.
کد خبر : 259659

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمعی از دانش آموزان، مربیان، کارکنان و اعضای هیات علمی مرکز آموزشی و فرهنگی سما همدان در دهه مبارک فجر به دیدار حجت‌الاسلام طه محمدی، امام‌جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، رفتند.



در این دیدار ابتدا شاهرخ قاسم‌زاده رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما همدان با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، گزارشی از فعالیت های سما در استان همدان ارائه کرد.


وی افزود: هدف ما از این دیدار تجدید پیمان با رهبر عزیزمان است و اینکه بگوییم ما همگی سرباز انقلاب هستیم و به آرمان های انقلاب اسلامی پایبندیم.


آیت الله غیاث‌الدین طه محمدی با تبریک دهه مبارک فجر و تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: بعضی افراد بنیانگذار خیر و برکت هستند و نام نیک از خود به یادگار خواهند گذاشت بنیانگذاران سما نیز از این دسته افراد هستند.


وی افزود: هر کس پایه گذار کار خیر باشد و سنت حسنه‌ای را پایه گذاری کند اجری که می‌برد هم به پای خودش نوشته می‌شود و بعد از او هم هر کس ادامه‌دهنده کارش باشد ثوابش همچنان به پای بانی نیز نوشته خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب