دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1396 - 16:41
سرپرست واحد دهاقان:

وظیفه دانشگاهیان انتقال ارزش‌ها و شعائر انقلاب به نسل‌های آینده است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان اظهار کرد: امروز حضور در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، برای تداوم و حفظ انقلاب بر همه فرض و واجب است از طرفی وظیفه تک تک ما حفظ وحدت، هوشیاری و انتقال ارزش‌ها و شعائر انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده است.
کد خبر : 259627

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دهاقان، دکتر سیدحسن حجازی در آیین بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در محل تالار اجتماعات شهید بشارت واحد برگزار شد، گفت: «پیروزی انقلاب اسلامی و وقوع آن برای کشور ما بسیار ارزشمند بوده است که تغییری بس بزرگ را در کشورمان به وجود آورد، تغییری که منجر به حضور و پایداری اسلام و انقلاب اسلامی در ایران شد. در واقع دهه فجر را می توان آیینه ای دانست که خورشید اسلام در آن درخشید و پس از وقوع انقلاب اسلامی بود که ایران جایگاه بزرگی را در معادلات جهانی از آن خود کرد.»


سرپرست واحد دهاقان خاطرنشان کرد: «امری که در برگزاری بزرگداشت انقلاب برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد، شیرینی و تداوم انقلاب است که هر کس با هر نوع تفکر و درکی که از انقلاب اسلامی دارد می تواند در تداوم آن نقش آفرینی کند که وظیفه‌ای بزرگ، اسلامی و انسانی است.»



حجازی تصریح کرد: «سرمایه هر سازمانی، منابع انسانی آن سازمان هستند و توانمندی منابع انسانی منجر به توانمندی آن سازمان خواهد شد. واحد دهاقان میراثی است که همه ما میراث دار آن هستیم و باید با اتحاد و دست در دست هم، در کنار هم و همدل تلاش کنیم تا واحد را از همه شرایط دشوار به بهترین نحو و در کمال صحت و سلامت عبور دهیم، در واقع ما با به روز کردن کار و تلاش و نیز افکار خود و شکستن مدل‌های قدیمی ذهن، بیش از پیش، شاهد پیشرفت دانشگاه خواهیم بود.»



مدیر فرهنگی واحد دهاقان نیز گفت: «ماهیت انقلاب ما با حضور اسلام ماهیتی اسلامی به خود گرفت و با حضور مردم ماهیت جمهوری یافت. انقلابی که برگرفته از نهضت عاشورا و به رهبری سیدالشهدا است و تداوم نهضت سرخ حسینی است. »


حجت الاسلام علی شهریاری افزود: «در به ثمر نشستن انقلاب توجه به خدای بزرگ حضور و بروز داشت و جوانان انقلابی برای به ثمر نشستن انقلاب، خون دل‌های زیادی خوردند. افرادی که برای انقلاب و پیروزی آن از همه هستی خود گذشتند و از انقلاب سهم خواهی نکردند. وظیفه ماست که خدمتگزاران به انقلاب، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران را گرامی بداریم و از آنان که در راه انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، قدردانی کنیم.»


در پایان این آیین از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان کارکنان واحد دهاقان تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته